Nyt kaivataan apuja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumies07
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikkumies07

Jäsen
22.02.2010
186
0
16
Heippa!

Mä täällä plussasin äsken, vuoden yrityksen ja kahden km:n jälkeen!!:heart:

Yritin tossa soitellakin jo neuvolaan, mutta on lomalla vielä tämän viikon, joten ehkä joku teistä osaa auttaa.. Osaankohan minä selittää??! :D

Eli, haussa on nyt siis hedelmöittymisajankohta, jota en voi oikein saada selville itse.. Aloitetaan siis siitä, että vimpat normaalit menkat mulla on alkanu 14.11. Kierto on siis se 28 päivää. Siinä välissä sain km:n, ja vuoto alkoi 24 päivää menkkojen alkamisesta, eli 7.12. Tämän jälkeen ei ole ollut mitään menkkoja luonnollisestikaan vielä.. Eli mistä tämä hedelmöittyminen nyt sitten voidaan laskea?

No varmaan itse tiedät parhaiten koska sulla on ollut ovulaatio, varmaankin noin 14 pv sitten ja siihen sitten pari viikkoa jos haluat laskea "erellisten" kuukautisten mukaan ja onhan niitä laskureita hedelmöittymishetkellekin.

[QUOTE="vieras";22825017]No varmaan itse tiedät parhaiten koska sulla on ollut ovulaatio, varmaankin noin 14 pv sitten ja siihen sitten pari viikkoa jos haluat laskea "erellisten" kuukautisten mukaan ja onhan niitä laskureita hedelmöittymishetkellekin.[/QUOTE]

En tuntenut sitä viimeksi. Siksi en tiedä. Ultra tosiaan paras kertomaan. Kiitos vastauksista!

Yhteistyössä