Nyt kaikki vinkit kehiin.. Pahoinvointi.

  • Viestiketjun aloittaja jeesikää
  • Ensimmäinen viesti
jeesikää
Täällä kärsitään taas aivan valtavastvasti 24/7 raskauspahoinvoinnoista, jos oisin tän muistanut.. On päänsärkyä, oksentelen aamulla, päivällä, illalla..

Nyt olisi mentävä yli vorokauden mittaiselle työreissulle, enkä oikeasti tiedä miten selviän. Kertokaa vinkkejä millä olette saaneet pahoinvoinnin kuriin.
 
vieras
Jos noin paha olo on, hakisin saikkua. Siihen pahoinvointiin ei auta oikein mikään. Voit toki koittaa syödä usein pieniä välipaloja, kylmää juotavaa ja joillekkin b-vitamiini auttaa.
 
millä viikolla olet
muista nyt hyvä ihminen , ttä 3kk jälkeen saat ottaa pähoinvointilääkettä
mä meinaan oksensi 24/7 ekan raskauden 9kk
mutat tokasta vain 3kk
mikään ei auttanut
tai jos söi oikeen rasvasen aterian niin se saattoi pysyä sisällä jopa 2-3 tuntia :whistle:
 
nn
Mulla oli ne akupunktio rannekkeet apteekista, mut ei ne auttanu koko päivää.. :/ . Kylmä coca-cola neuvottiin siskolleni, sis. kuulemma jotain ainetta mikä lievittää pahaa oloa. Siskoni kärsi tosiaan ekat 6kk pahoinvinnista ja sen ajan tipassa sairaalassa.. Mulla toi kokis autto kans.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
millä viikolla olet
muista nyt hyvä ihminen , ttä 3kk jälkeen saat ottaa pähoinvointilääkettä
mä meinaan oksensi 24/7 ekan raskauden 9kk
mutat tokasta vain 3kk
mikään ei auttanut
tai jos söi oikeen rasvasen aterian niin se saattoi pysyä sisällä jopa 2-3 tuntia :whistle:
Olen viikolla yhdeksän.
 
täällä kohtalotoveri. Pahoinvointirannekkeet auttaa jonkin verran. Niitä ei vaan saa ottaa pois edes yöksi ja heti suihkunkin jälkeen puettava ne päälle, muuten ei auta. Ranteet kyllä aika hellinä käytön jäljiltä mutta se on pieni paha jos apua tulee.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Mulla oli ne akupunktio rannekkeet apteekista, mut ei ne auttanu koko päivää.. :/ . Kylmä coca-cola neuvottiin siskolleni, sis. kuulemma jotain ainetta mikä lievittää pahaa oloa. Siskoni kärsi tosiaan ekat 6kk pahoinvinnista ja sen ajan tipassa sairaalassa.. Mulla toi kokis autto kans.
Eka raskaus vei myös minut tippaan..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja paukkupylly:
täällä kohtalotoveri. Pahoinvointirannekkeet auttaa jonkin verran. Niitä ei vaan saa ottaa pois edes yöksi ja heti suihkunkin jälkeen puettava ne päälle, muuten ei auta. Ranteet kyllä aika hellinä käytön jäljiltä mutta se on pieni paha jos apua tulee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja paukkupylly:
täällä kohtalotoveri. Pahoinvointirannekkeet auttaa jonkin verran. Niitä ei vaan saa ottaa pois edes yöksi ja heti suihkunkin jälkeen puettava ne päälle, muuten ei auta. Ranteet kyllä aika hellinä käytön jäljiltä mutta se on pieni paha jos apua tulee.

Voiko rannekkeita käyttää missä vaiheessa raskautta vain? Mihin toiminta perustuu?[/quote]


http://www.sea-band.com/UK/uk_finland.htm


voi käyttää aina. Suosittelen.
 
Ei auttanut mulla vastaavassa tilanteessa mikään, ja lopulta kehoni meni "tappotilaan", eli ei ottanut edes vastaan ruokaa tai nesteitä, tuli pahat hengitysvaikeudet ja siinä vaiheessa menin sitten ensiapuun ja sieltä lähettivät Mikkelin ks:n heti tippaan, jossa olinkin viikon.

Kannatan saikkua jos mikään muu ei auta.

Muoks. Sairaalassa tökkivät pahointointipiikkejäkin, mitkä nekään ei auttanut, joten jouduin sielläkin pari ekaa päivää kärvistelemään ennenkun alko olo olla pikkasen kohillaan, mutta viidentenä sairaalassa olon päivänä alkoi vasta ruokakin pysymään sisällä.

Voin sanoo että olen äärimmäisen onnelinen että pahoinvointini meni ohi tiputuksen jälkeen :LOL:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mutsikki:
Ei auttanut mulla vastaavassa tilanteessa mikään, ja lopulta kehoni meni "tappotilaan", eli ei ottanut edes vastaan ruokaa tai nesteitä, tuli pahat hengitysvaikeudet ja siinä vaiheessa menin sitten ensiapuun ja sieltä lähettivät Mikkelin ks:n heti tippaan, jossa olinkin viikon.

Kannatan saikkua jos mikään muu ei auta.

Muoks. Sairaalassa tökkivät pahointointipiikkejäkin, mitkä nekään ei auttanut, joten jouduin sielläkin pari ekaa päivää kärvistelemään ennenkun alko olo olla pikkasen kohillaan, mutta viidentenä sairaalassa olon päivänä alkoi vasta ruokakin pysymään sisällä.

Voin sanoo että olen äärimmäisen onnelinen että pahoinvointini meni ohi tiputuksen jälkeen :LOL:
No tuo oli kuin minun kokemukseni ensimmäisessä raskaudessa :) Seitsemän päivää meni tipassa.. Nyt pahoin pelkään, että mennää samaa rataa ja sillä kyselin vinkkejä, olen valmis kokeilemaan mitä vaan :)
 

Yhteistyössä