Olen siis lasten kanssa puuhamaahan (Tervakoskelle) menossa bussiretkelle ja yhtään en nyt jaksaisi, mutta jostain pitäisi positiivinen asenne löytyä :/
Mitä ihmettä mun pitää ottaa lasten lisäksi sinne mukaan? Uikkarit, pyyhkeet, varavaatteet, evästä... Mutta mitä ihmeen evästä?? Joskus meikka ja kirves kun viimeeksi puuhamaassa käytiin, niin aika huono ruokatarjonta sielä oli, miten on nyt tilanne? Vai pystyisikö elämään eväillä koko päivän. Onko sielä jotain tallelokeroita, joihin voisi vaikka kylmälaukun laittaa?
Muita vinkkejä, minne kannattaa ehdottomasti mennä ja mitä jättää väliin. Miten selvitä hengissä ja räyhäämättä ohitteleville aikuisille jne?
Mitä ihmettä mun pitää ottaa lasten lisäksi sinne mukaan? Uikkarit, pyyhkeet, varavaatteet, evästä... Mutta mitä ihmeen evästä?? Joskus meikka ja kirves kun viimeeksi puuhamaassa käytiin, niin aika huono ruokatarjonta sielä oli, miten on nyt tilanne? Vai pystyisikö elämään eväillä koko päivän. Onko sielä jotain tallelokeroita, joihin voisi vaikka kylmälaukun laittaa?
Muita vinkkejä, minne kannattaa ehdottomasti mennä ja mitä jättää väliin. Miten selvitä hengissä ja räyhäämättä ohitteleville aikuisille jne?