Nyt kaikki on ohi....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohjantähdenalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohjantähdenalla

Vieras
.. koti on revitty rikki,puoliksi tyhjää.. nyt paljastui mulle se miltä koti näyttää ilman aviomiestä,ilman niitä muistoja.. kun puhuu,täällä vain kaikuu.. sattuu :'( Lasten takia on oltava vahva,mutta kurkkua kuristaa ja itku tulee väkisinkin. :'( :'(

Eikä muutostakaan ole aikaa kuin vasta tunti ja mä oon jo ihan rikki menossa,pieniksi palasiksi,josta pitäisi koota itselleen uusi elämä,uusi alku,ilman miestä. Yksin. Huomaan ettämietin miltä miehestä tuntuu,tuntuuko hänestä samalta. Vai onko hän vahvempi,eikä sure eroamme. Ainakin hänellä on heti kaveriseura saunomaan,hänen omaan uuteen asuntoon.

Tästä on vain noustava jaloilleen,mutta kaikista eniten mua pelottaa tämä ilta ja tuleva yö,kuinka selviän tästä päivästä ilman miestä,ilman että voisin purkaa hänelle pahaa oloani. :'(

Sekava olo... :'( :'(

Jaksamisia sinulle :hug: :hug: Ero on aina raskas paikka, mutta kun aikaa on kulunut riittävästi, huomaat, että sinulla on oikein mukava elämä, viihtyisä koti jne =) Ja kenties uusi rakkauskin ;)

..tää on rankempaa mitä ajattelin.. rakastan miestäkoko sydämestäni,mutta en jaksanut enää alkoholismia ja muita.. Vaikeinta tässäon se että tämä ero oli mun päästös,johon olin muka valmistautunut hyvin. :'( Ja paskat!!! :'( :'(

tulipas mieleen oma ero vuosien takaa,,,,just tollasesta tuntui mustakin vaikka ero oli yhteinen päätös,,koti oikeesti tuntuu jonkin aikaa ontolta mutta kuukauden päästä et edes huomaa kun nautit hyvästä olsta ja terveestä mielestä.

jaksamisia sulle,kokoa itsesi nopeesti niin elämä alkaa uudelleen ja saat nauttia aivan uusista asioista

Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaPerskeles:
..tää on rankempaa mitä ajattelin.. rakastan miestäkoko sydämestäni,mutta en jaksanut enää alkoholismia ja muita.. Vaikeinta tässäon se että tämä ero oli mun päästös,johon olin muka valmistautunut hyvin. :'( Ja paskat!!! :'( :'(
Tunteet ja järki eivät aina mahdu samaan päähän. Ainakaan yhtä aikaa. Olet kuitenkin tehnyt parhaimman ratkaisun. Anna itsellesi aikaa ja sure, kun siltä tuntuu. Itke, kun itkettää. Älä kiellä itseltäsi noita tunteita. Ekat viikot nyt ainakin on varmasti alakuloisia ja masentaviakin, mutta muista, että riittää, kun jaksat iltaan asti. Jonain aamuna huomaat, ettei sua satu enää yhtä paljon kuin eilen. Ja siitä se vähitellen sitten lähtee, uusi elämä =)

Saanko kysyä kuinka vakavalla asteella miehesi juominen on? Itse nimittäin olen todella ahdistunut mieheni juomisesta, mietin eroa...lasten kannalta en haluaisi erota, koska mies on kuitenkin hyvä isä lapsilleen ja hoitaa heitä hyvin...mutta tuo juominen...

Ja kun itku tulee, anna sen tulla. Se jotenkin puhdistaa. Kun lapset kysyy, miksi itket, kerrot rehellisesti, että sun on paha olla, että olet surullinen. Muistat vaan sanoa, että se ei johdu heistä.

Ei tämmöseen voi valmistautua ja ero sattuu aina varmasti sekä jättäjään että jätettyyn....

tuo on tuttua myös mulle, tuli mieleen mun vuoden takainen ero ja se miten rankkaa se vaihe oli nyt elämä on paljon parempaa ja jopa uus mies jota ei vielä vuosi sitten voinut kuvitella et joskus vielä on uus rakkaus. :hug: voimia

Mies juo viikkopulloja lähes päivittäin n. 6ploa ja joka viikonloppu menee molempina päivinä suurinpiirtein yht. 3 koria olutta ja välillä väkeviäkin.

Kuulostaa niiin tutulta....kovasti voimia ja jaksamista sinulle, varmasti kuulostaa oudolta mutta tällä hetkellä olen kateellinen sinulle, että olet ollut niin vahva ja pystynyt tekemään vaikean päätöksen. Minusta ei siihen taida olla, kärsin vain...

Luoja kun mulla on paska olla :'( :'( Helpottaako tämä!! Mies soitteli hetki sitten ja sanoi menevänsä hoitoonjos sanon hänelle että rakastan häntätäysillä,hänen muuttuessaan!! :'( :'( Haluaisin niin uskoa tuohon muutokseen,mutta mies oli jo maistissa,kun viettää kavereidensa kanssa poikamies iltaa...

Voi ei, tuli niin pahaolla puolestasi :hug:
Mä uskon aina parempaan ja ajattelen, että ehkä miehesi huomaisi mikä hänelle on tärkeää... Minä olen jättänyt perheeni alkoholin takia, kunnes tajusin, että mies ja lapset on minulle tärkeintä.
Ja sinusta kasvaa vahva itsenäinen ihminen, jos miehesi ei tajua omaa mokaansa, usko näin!!
Voima halauksia valtavasti!! Muista, että moni elää mukana täällä!

Luoja kun mulla on paska olla :'( :'( Helpottaako tämä!! Mies soitteli hetki sitten ja sanoi menevänsä hoitoonjos sanon hänelle että rakastan häntätäysillä,hänen muuttuessaan!! :'( :'( Haluaisin niin uskoa tuohon muutokseen,mutta mies oli jo maistissa,kun viettää kavereidensa kanssa poikamies iltaa...

Sun mies tietää, että tarvitsee kovasti apua. Hänestä itsestä on nyt kiinni, miten teidän hommalle käy. Älä luovuta, älä anna lapsillesi alkoholistin mallia.Jos miehellesi on perhe tärkeämpi kuin alkoholi, hän hakee sitä apua.

Ja nyt hän joutuu kohtaamaan juomisensa seurauksen ihan itsekseen, oman pahan olonsa kera. Siinä eivät pohjimmiltaan auta kaverit eivätkä saunaillat, totuus tulee vasten kasvoja ja se varmasti sattuu, kun perhe on hintana ja panttina.

Kovasti voimia sinulle, alkoholistin kanssa ei voi eikä kannata elää!

Sano, että katsot sitä täysillä rakastamista sitten, kun on oikeasti raitistunut. Voithan kertoa, että sä rakastat edelleenkin miestä, mutta vihaat juomista ja juopottelua.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:

Sun mies tietää, että tarvitsee kovasti apua. Hänestä itsestä on nyt kiinni, miten teidän hommalle käy. Älä luovuta, älä anna lapsillesi alkoholistin mallia.Jos miehellesi on perhe tärkeämpi kuin alkoholi, hän hakee sitä apua.

Ja nyt hän joutuu kohtaamaan juomisensa seurauksen ihan itsekseen, oman pahan olonsa kera. Siinä eivät pohjimmiltaan auta kaverit eivätkä saunaillat, totuus tulee vasten kasvoja ja se varmasti sattuu, kun perhe on hintana ja panttina.

Näin se taitaa ollakin,mutta kun pelottaa tämä ikävä ja surumikä on nyt mulla ja lapset ikävöivät niin kovasti. Kamala katsoa vierestä lapsien pahaa oloa,yrittäen auttaa heitä halaamalla ja kertomalla ettei mikään johdu heistä ja isi kuitenkin rakastaa.
:'( Pelottaa samalla mitä teen hetken päästä jos/kun asiat eivät menisi niinkuin olisi toivoisi.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:

Näin se taitaa ollakin,mutta kun pelottaa tämä ikävä ja surumikä on nyt mulla ja lapset ikävöivät niin kovasti. Kamala katsoa vierestä lapsien pahaa oloa,yrittäen auttaa heitä halaamalla ja kertomalla ettei mikään johdu heistä ja isi kuitenkin rakastaa.
:'( Pelottaa samalla mitä teen hetken päästä jos/kun asiat eivät menisi niinkuin olisi toivoisi.. :/

Ei sinun auta, kuin mennä päivä kerrallaan eteenpäin. Niin kuin moni sanoo, niin tuska helpottaa vähitellen. Varmasti olo on nyt niin p.aska kuin olla voi, mutta ihminen kummasti selviää, kun on pakko.

Aikooko miehesi tavata säännöllisesti lapsiaan? Lapsia varmasti lohduttaisi, jos he kuulisivat, että vaikka isä asuu muualla, hän kuitenkin käy heitä katsomassa vaikkapa tiettyinä viikonpäivinä.