Nyt kaikki mukaan,taikka edes se yksi

Mahtuuko yksi vielä porukkaan? Jos mahtuu niin mamitre laitatko mulle osoitteen yv-postina? Itse en pysty jostakin syystä noita yv-viestejä kirjoittamaan.

Tavoite on tiputtaa 10 kg kevään aikana. Haluaa takaisin omiin ihaniin vaatteisiinsa :) Itse kyllä aloitin laihdutuksen tänään, mutta porukassa olisi niin paljon mukavampaa....
 
MinnaV haalukkana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2006 klo 10:02 mamitre kirjoitti:
Noniin! Perustin meille kerhon! Laittakaahan yv:nä tai tänne sähköposti osoitteenne niin lähetän kutsun! Kerho on salainen niin ei tulisi mukaan "turhia" p:n jauhajia! :)
Ja sen verran malttia toivon,että en ihan joka hetki kerkee koneelle eli lisäilen aina kun ehdin! =)
Tuollahan on jo se kaksmiinus kerho laihduttajille!
 
Halukkaille lähetetty kutsut! Olin eilen mahataudissa joten en kerenny koneelle! ;)
Niin onhan noita kerhoja varmasti enemmänkin,mutta ei se tarkoita etteikö uutta saa perustaa! :) Ja tää on meille hyvä joilla alkaa laihis nyt tai alkoi vuoden alusta! =) <br><br>
 
maukkis
Hei !

En ole vielä saanut kutsua! Pitääkö ensin rekisteröidä nimimerkki tai jotain? (Viestini oli tossa 2-sivulla) eli sähköpostiosoitteeni oli maukkis75@hotmail.com
 

Yhteistyössä