Nyt kaikki mielipiteitä (laihdutus-muodonmuutosasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Mittani ovat nyt 159/67,5. Olen synnyttänyt kolmesti joten maha on roikkuva :// ja lantio leveä. Haluaisin kuitenkin kroppani kuosiin ja haaveena olisi mitat 159/55. Alle tuon en halua koska silloin menen jotenkin "kulahtaneen" näköiseksi. Kuppikokoni on 80D.

Nyt tarkoituksena olisi että saisin itseni tuohon kuosiin 1.6.2010 mennessä. Kropan olisi tarkoitus olla kiinteytynyt, mahan vetäytynyt ja rinnat mielellään myös kiinteytyneet edes hieman. (nyt ne roikkuu kuin mummollani aikanaan) Olen kuitenkin alle 30-vuotias joten haluaisin myös näyttää siltä. Mitä minun kannattaa syödä/liikkua että tuloksia tulisi?

Hiukseni on melkein takapuoleen asti, paksut ja vaaleat luonnostaan. Kampauksia en osaa tehdä joten yleensä ne on vaan ponnarilla niskassa tai huivilla vetäistynä pois silmiltä. Mitä voisin tehdä hiuksilleni että ne näyttäisivät keveämmiltä ja kivoilta?

Silmäni ovat vihertävänruskeat; millaisella meikillä korostan silmieni väriä?

Nenästäni en pidä, mielestäni se on liian pitkä ja leveä. Millä tavoin pitäisi meikata että nenä näyttäisi sopusuhtaisemmalta?

Millaiset vaatteet käy tiimalasimalliselle kropalle? Minulla on vyötärö vaikka se tällä hetkellä onkin tuon ylimääräisen rasvan alla piilossa.

Nyt; auttakaa mammaa muodonmuutoksessa!!!! :wave: Kaikenlaisia mielipiteitä luen mielelläni. :D

Pukeutumisasiaan voisi auttaa jonkun vaatetusliikkeen myyjä, osallahan lienee koulutusta ja silmää aika hyvin noissa asioissa. Ja hienoa, jos joku saa otettua itseään niskasta kiinni ja toteutettua urakkansa! Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Pukeutumisasiaan voisi auttaa jonkun vaatetusliikkeen myyjä, osallahan lienee koulutusta ja silmää aika hyvin noissa asioissa. Ja hienoa, jos joku saa otettua itseään niskasta kiinni ja toteutettua urakkansa! Tsemppiä!

Kiitos vaan tsempeistä. :D Olen sellainen iltasyöppö että saa nähdä kuinka käy; suklaa ja sipsit on vaan niin hyvää. :ashamed:

Lisää ideoita ja mielipiteitä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja mamma :
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:

Kiitos vaan tsempeistä. :D Olen sellainen iltasyöppö että saa nähdä kuinka käy; suklaa ja sipsit on vaan niin hyvää. :ashamed:

Lisää ideoita ja mielipiteitä! :D

Päätät vaan kertakaikkiaan jättää ne kokonaan pois joksikin aikaa. Mä olen tehnyt niin. En ota edes yhtä sipsiä/palaa suklaata, koska sitten en saa enää hillittyä itseäni.

Olet läski, lue tuolta toisesta ketjusta. Miksi vuosi aikaa laihduttamiseen? Oletko niin saamaton vai mitä? Itseä vaan niskasta kiinni ja läskeille kyytiä. Ei nämä palstalaiset voi sinun puolesta laihduttaa.

Jätä idioottien kommentit omaan arvoonsa :whistle:

Hurjasti tsemppiä urakkaan, ekat viikot on vaikeimmat noiden herkkujen kanssa mutta kun alkuun teet päätöksen olla vaikka pari kolme viikkoa ilman niin tuon ajan jälkeen todennäköisesti huomaat ettei sun edes tee enää mieli sipsejä yms. :)

Aloita kevyesti! ÄLÄ aloita liian rankkaa liikuntaa, treeniä. Jos olet liikkunut todella vähän niin aloita ihan kävelyllä, voit ottaa sauvat mukaan.

Kun kunto alkaa kohentua, voit ottaa mukaan juoksua. Voit lisätä mieluista treeniä pikkuhiljaa, onko se sitten tanssia, salitreeniä, uimista vai mitä- valitset mistä pidät!

Jos raaskit, voit leikata hiuksiasi, kerrostaa, ehkäpä piristää raidoilla?!

Meikkiasiasta kannattaa kysyä ihan kosmetologeilta.

Vältä vaakaraitaisia vaatteita, leventävät. Myös valkoinen leventää.
Jos omaat hyvän (liiveillä kohotetun) poven, korosta esim. sitä pitämällä v-aukkoista puseroa tms. Vältä ehkä pooloja, tunikoita, "säkkejä", tietyn pituisia hameita.

Koska sinulla vyötärö, voit korostaa kivoilla vöillä.

Ei tarvitse luopua kokonaan herkuista. Salli itsellesi viikossa 1 herkkupäivä.
Palkitse itsesi onnistumisista, älä ruualla! Vaan esim. uudella asusteella!

Tsemppiä! Vaikeaa se voi tulla olemaan mutta kunhan tulokset alkavat näkyä niin johan innostut!!
Älä pelästy jos aluksi tökkii, paino voi hieman kohota alussa, älä pelästy sitä; normaalia.

Mä olen Kiloklubin jäsen (ilmainen nettijuttu) ja se on ollut mulle sopiva systeemi. Mä olen vältellyt ns. "höttöruokaa" eli en syö eineksiä, valkoisia jauhoja, sokeria, perunaakin harvemmin. Kaikki leivät, joita syön, ovat 100% ruista/kauraa tai sitten täysjyväjuttuja. Herkuttelen kerran pari viikossa rivillä tummaa (70%) suklaata.

Aloitin kuntosalin (käyn siellä 3 x vkossa) ja sen lisäksi käyn kävelylenkillä (1,5-2h) kerran pari viikossa. Liikkumisen suhteen neuvoisin sellaista, että kannattaa tehdä jotain sellaista, mistä oikeasti tykkää tai mikä kiinnostaa.

Kuukaudessa -5kg ja vyötärö -10cm. Mun lähtötilanteeni tosin paljon pahempi kuin sinun eli 178cm/98kg.

Meillä oli töissä laihdutusryhmä syyskuusta - huhtikuuhun, tosin jatkuu vielä kesän yli et kuka säilyttää painonsa... Sen kummemmin ei yhdessä mitään tehty mut se porukkapunnitus... :D Eihän sinne ilennyt mennä ettei olis alaspäin mennyt. Tosin itsellä sahasi mut meni alas. Pudotusta tuli 7,4 kg. Nyt ei enää housut kiristä ja oon joutunut uusia ostamaan. Mulla kans kilot kertyi raskausaikana eikä niitä tullut saatua pois aiemmin. Nuorin nyt 6 v.

Tsemppiä vaan. Meikeissä aina vastaväri on hyvä luomille. Tietysti jos tietää mikä vuodenaika väreistä käy niin helpottaisi. Kerrohan miten projekti jaksaa aina silloin tällöin. =)

Mulaa kanssa tuo karppaus on toiminut ja vienyt suurimman osan makeanhimosta. tosin olen ollut vasta pariviikkoa, mutta jo tässä ajassa sen huomaa jopa muut. Suosittelen.

Yhteistyössä