Siispä kertokaa kaikki ihanista ihanimmat E-kirjaimella alkavat poikien nimet. Meillä nimi ongelma ja perinteiset suomalaiset vanhat nimet meidän mieleen.
O.K, en oikein keksi muita kivoja E llä alkavia, paitsi mun mielestä ehkä Eemelikin olisi kiva.Elmeri on ihana mutta ei jotenkin sovi esikoisen nimen kanssa joka on Eelis. Ja Eelistä usein kutsutaan Elmeriksi ja Eemeliksi.
Jaa, tääkin on kiva, ei vaan juuri se perinteinen mitä ap kysyi, eli jos se ei haittaisikaan...Eemi
Ehotin tätä miehelle mutta ei kelpuuta. Elmoon olen aivan rakastunut, mutta sitäkään meis ei kelpuutaEemi
Hmmm, en oikeen osaa nyt sanoo mitä haluan. Tosta Elmosta on niin vaikee päästä yli taikka ympäri. Eemil ei jotenkin uppoo mulle ja Eelis ja Eliaskin on mielestäni liian samanlaiset ja Eetu tylsähkö ja Eemeliin jo tuolla vastailinkin. Tää on niin vaikeeta.Alkuperäinen kirjoittaja Äm-mä;26138901:Mun mielestä Eemil on mun mielestä kiva, mutta se on vissiin joku "muotinimi" nyt ollut? Jos et siis sellaista halua.. Elias on myös kiva. Ja Eetu ja Eemeli. Ja ja ja..
Oon tätä makustellu jo jonkun aikaa ja mies tätä nyt miettii. Eppu menee varmaan kans mietintä listalle.Eino. Yksinkertainen kaunis nimi.=)
Mutta ei mielestäni ole kovin kauniit nimet :/Evert tai Eevert! Sopii ainakin Eeliksen kanssa ja voidaan käyttää Eppua lempinimenä!