Nyt kaikki heti kauppaan hamstraamaan ruokaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siel on aamusti ihmiset hullunlailla ostamassa ku pelkäävät ruoan loppuvan. Onneks sitä leipää voi tehdä itteki, en todella mee sinne hysteeristen apua huutojen keskelle -.-

Mua vaan eniten huolettaa tuossa saakelin lakossa et miten me pärjätään ku kolmelta päivältä tulee vaan lakko avustus 16e päivä ja ollaan just nyt muutenkin aika kusessa!!! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Mutta siis työnantajan vaatimukset ihan älyttömät!! |O |O :headwall: :headwall:

Leivät me haetaan aina viereisestä leipomosta, eineksiä ei syödä. Muutenkin pakastin ihan täynnä ruokaa, pitäisi joskus saada syötyä vähemmäksi. Siinähän lakkoilevat.

Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni:
Mua vaan eniten huolettaa tuossa saakelin lakossa et miten me pärjätään ku kolmelta päivältä tulee vaan lakko avustus 16e päivä ja ollaan just nyt muutenkin aika kusessa!!! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Ryhdy rikkuriksi. :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni:

What!! 16 euroo? Mä oon vissiin lakkovuorossa seuraavana kun kaupat uhkaa kans lakolla. Musta taitaa tulla kyl rikkuri. Ei mulla oo varaa lakkilla 16:lla eurolla

Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Kyllä sen töissä huomas, kun tuli vaan 1/5 tilatuista leivistä. Jännityksellä odotamme, millasella kuormalla Atria yllättää...

Mä en ollu edes kuullu koko lakosta ennen kun nyt tässä ja just tänä iltana kävin kaupassa. Ihmettelinkin kun leipäosasto oli niin tyhjillään, mutta ajattelin pääsiäisen vaikuttaneen jotenkin asiaan. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Hyvä että menevät lakkoon! Kerrankin oikeasta syystä tuo lakko!

Syy on kyllä oikea mutta talous kärsii työntekijäillä kivasti... Ahtaajat saivat kuitenkin loppu pelissä jonkun satkun päivä plus niiden perheet ilmaisen ruoan lounasravintolan seisovasta pöydästä joka jo suuri säästö.. Mut ukko sano et näillä se raha on 16e, jolla ei kyllä eletä ja laskuja makseta.. PRKL!!

Yhteistyössä