nyt kaikki apu tarpeen

  • Viestiketjun aloittaja poitsuli
  • Ensimmäinen viesti
poitsuli
ja vinkit myös!miten saan taottua ittelleni et pakko lopettaa tupakointi??+se kun kaatuu aina siihen et hermot menee...juu huono syy,mut ei voi mitää....apua oikeesti :'( aamusin tuntuu ku tukehtuis yskään ja pelkään et o tullu se keuhkoahtaumatauti ja oon vast vajaa 30v :'( :ashamed:
 
emmä tiiä, pohdin tota samaa itsekkin. no yks vinkki mulla on antaa: mun kaks tuttua on käyny hypnoosissa (makso noin 40?) ja kummatkaan ei ole sen jälkeen polttanut kohta kolmeen vuoteen, tehos saman tein. selittivät että tuli sellanen olo kun kaivo röökit esille, että mitä mä teen, enhän MÄ polta. oli kuulemma helppoa ja suhteellisen halpaa jos ajattelee mitä maksaa tupakasta.
itse en oo vielä uskaltanut mennä...
 
poitsuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 08:33 mamma81 kirjoitti:
lyö vetoa jonkun kans!!!
auttaako se oikeesti??ja köyhäl ei o varaa lyödä paljosta ku tien jo valmiiks et menetän hermoni alta aikayksiön \|O ja sit onki jo nortti huulessa!mä haluun oikeesti irti tupakasta,mut en tie miten...auttakaa nyt joku kyl teistäki joku o lopettanu ihan varmana!!??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 08:36 poitsuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 08:33 mamma81 kirjoitti:
lyö vetoa jonkun kans!!!
auttaako se oikeesti??ja köyhäl ei o varaa lyödä paljosta ku tien jo valmiiks et menetän hermoni alta aikayksiön \|O ja sit onki jo nortti huulessa!mä haluun oikeesti irti tupakasta,mut en tie miten...auttakaa nyt joku kyl teistäki joku o lopettanu ihan varmana!!??
Laitat tarpeeks ison summan panokseen, niin että kirpaisee sopivan paljon ja säästyyhän sulla tupakkarahat, jos lopetat. Ne kannattaa laittaa muutenkin aina sivuun, motivoi kun huomaa kuinka paljon siihen menee rahaa.

Champix-kuuri on kuulemma aika tehokas, tekee ns. antabus reaktion eli tupakka alkaa maistua pahalle ja tulee huono olo.
 
Vakkari
Yks tuttu lopetti sillä lääkekuurilla josta on puhuttu. Ei ole sen jälkeen polttanut kun tuli huono olo siitä. En vaan muista mikä se oli. Lääkärissä vaan pitää käydä, että saa sen.
 
poitsuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 08:42 Kaddy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 08:36 poitsuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 08:33 mamma81 kirjoitti:
lyö vetoa jonkun kans!!!
auttaako se oikeesti??ja köyhäl ei o varaa lyödä paljosta ku tien jo valmiiks et menetän hermoni alta aikayksiön \|O ja sit onki jo nortti huulessa!mä haluun oikeesti irti tupakasta,mut en tie miten...auttakaa nyt joku kyl teistäki joku o lopettanu ihan varmana!!??
Laitat tarpeeks ison summan panokseen, niin että kirpaisee sopivan paljon ja säästyyhän sulla tupakkarahat, jos lopetat. Ne kannattaa laittaa muutenkin aina sivuun, motivoi kun huomaa kuinka paljon siihen menee rahaa.

Champix-kuuri on kuulemma aika tehokas, tekee ns. antabus reaktion eli tupakka alkaa maistua pahalle ja tulee huono olo.
onko tost kuurista lisätietoo missää ja mitä maksaa??
 
Yksi tuttu on lopettanu hypnoosilla ja ihan kerta laakista.
Mies ei ole sitä kokeillu, mutta kaikkea muuta kyllä ja totuus on, että ainoa mikä toimii on oma motivaatio, mutta kun menee 3 askia päivässä, toki tarvitaan _paljon_ korvaustuotteita. Eli purkka suussa kokoajan ja lisäksi laastari.
Miehellä oli kerran Zypan-kuuri ja kyllä se hiukan vähensi silloin polttamista, siis selkeästi tippui päivässä poltettujen tupakkien määrä, mutta kokonaan ei lopettanu. Hintaa kuurilla oli...olikohan 160 euroa??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 08:51 LisaMarie kirjoitti:
Miehellä oli kerran Zypan-kuuri ja kyllä se hiukan vähensi silloin polttamista, siis selkeästi tippui päivässä poltettujen tupakkien määrä, mutta kokonaan ei lopettanu. Hintaa kuurilla oli...olikohan 160 euroa??
Zypan on käsittääkseni jäämässä pois kokonaan, juuri sen vuoksi ettei toimi toivotulla tavalla..
 
Mä vaan päätin, enkä ollu liian ankara itselleni kun tuli se tiukka paikka, hetkellinen retkahdus, jotka jäi ajan myötä pois,2-3kk oli tosi vaikeeta ja sen tiesinkin että niin on, mutta kun pohjalla oli se päätös ja lupaus itselle se oli upea juttu kun huomas että mä selvisin tästä. jotain nikotiini tabletteja napsin ihan aluksi.Kyllä sinäkin pystyt, kun kerrran minäkin. Ja hermokin pitää muuten nykyään paremmin.
 
Itselläni paras lopettamisen peruste oli oma motivaattori - joku todellinen syy tupakoinnin lopettamiseen. Tammikuussa yritin lopettaa kun oli nuo vauvantekopuuhat aluillaa, mutta ei siitä mitään tullut - alettiin molemmat lipsumaan.... mutta nyt kun saatiin plussa niin niin loppui kuin seinään tupakan polttaminen eikä edes ole tehnyt tiukkaa, ei tee mieli eikä mitään vieroitusoireitakaan ole ilmennyt. Mieskin lupasi lopettaa, saa nähdä miten sen kanssa käy... riittääkö yhteinen masuasukki hänenkin motivaattoriksi. Ainut mitä siinä kaipaa niin on se fiilis - jokainen tupakoija tietää sen fiiliksen... :)
 

Yhteistyössä