NYt kaikki äidit, katse tännepäin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja punaposki harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

punaposki harmaana

Vieras
moikka!

etsiskelen meili-kavereita kaiken ikäisistä, kokoisista ja oloisista äideistä... olisi mukava vaihtaa ajatuksia ja jos tulee patti-tilnateita tai näin meillä, mites teillä- aiheita niitä olisi kiva vaihtaa myös. olen kohta 20 ja minulla on 4kk ikäinen poika kasvamassa niin että hulina käy. olen iloinen ja vastaan varmasti... voidaan myös jutella muustakin kuin vauvoista, jos onnistuu :) :p :p :p :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2004 klo 21:38 punaposki harmaana kirjoitti:
moikka!

etsiskelen meili-kavereita kaiken ikäisistä, kokoisista ja oloisista äideistä... olisi mukava vaihtaa ajatuksia ja jos tulee patti-tilnateita tai näin meillä, mites teillä- aiheita niitä olisi kiva vaihtaa myös. olen kohta 20 ja minulla on 4kk ikäinen poika kasvamassa niin että hulina käy. olen iloinen ja vastaan varmasti... voidaan myös jutella muustakin kuin vauvoista, jos onnistuu :) :p :p :p :p
osoitehan on siis johanna.lattu@pp.inet.fi :wave: :wave: :wave: :wave:

Minä taas 3 kk vanhan pojan äiti.Itse olen 29 vuotta ja toimin yrittäjänä.Olisi kiva saada meilailu kavereita etelä-pohjanmaalta tai tampereelta.Rohkeasti vain ottamaan yhteyttä!!!
maritta.v@jippii.fi (sanojen välissä ei välilyöntejä,olen joskus huomannut että kone ne laittaa automaattisesti)

Juhuu...
Olen 20vuotias 3kuisen typyn äsikä e-suomesta.. Meilläkin neiti kasvaa kovaa vauhtia, joskus tuntuu ettei meinaa ees mukana pysyy :o
Ja ainahan sitä vois koittaa jostain muustakin jutskaa, kun muksuista.. =) Tosin oon huomannut sen melkosen vaikeeks...... hih :laugh:
Mutta juu, mulle saa siis kirjotella ihan mitä mieleen tulee

elikkäs:
SaraFlink@hotmail.com

Heips!
Olen myös e-pohjanmaalta 26v kotiäiti poikani on 6½kk perheeseemme kuuluu myös isä 27v (joka päivät töissä)
Minulle voi myös kertoa niin ilot kuin surut :)
Harrastuksiini kuuluu mm. lukeminen, käsityöt, ulkoilu yms.
Osoitteeni on satukarina@jippii.fi
mese karinasatu@hotmail.com :wave:

Yhteistyössä