Nyt jelppikää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turvoksissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turvoksissa

Vieras
Karmea menkkakipu. Maha kipee, selkä kipee, jalat kipeet, yöks olo, mikä ihme auttais kun tuo burana 600mg auttaa vain 4 tuntia. Jotain vinkkejä täs kaipais ja pian

Jaksamisia sulle. Itse kärsin myös kovista kivuista. Kuumavesipullo tai lämmin ammekylpy rauhoittaa oloa hiukan. Ja liikunta!? ennen kun kipu käy aivan vallattomaksi, että satuu kun otan yhdenkin askeleen. Onneksi on päivässä ohi.

[QUOTE="vieras";23912766].. edelliseen vielä... jos tämä on sinulle outo kipu rajuudeltaan, niin kävisin terveyskeskuksessa varmuuden vuoksi.[/QUOTE]

ei ole outo kipu. Tuntuu vaan ettei kukaan osaa auttaa. Lääkäriltä sain burana 600 pari kk sitten. Aina on ollut kivut. Onneksi tosiaan pahin ohi mulla 1-2 päivässä. Täytyy kokeilla tuota lämpöpussia. Ja vuotomäärä aivan kauhia pari ekaa päivää.

Mulla auttoi kun makasin mahallani lattialla jalat koukussa vatsan alla.. Siis niin kauan autoi kun siinä viitsi olla.
Pyydä seuraavankerran lääkäriltä että se kirjoittaa sulle Litalgin reseptin. Se on ihan tarkoitettu menkka kipuihin ja auttaa hyvin.

Yhteistyössä