Nyt itkettää, oudosta syystä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Lapset miehen kanssa mummolassa, juuri lähtivät. Minä yksin, päätä särkee, hutera olo, väsyttää. Jaksoin ruoan tekasta, nälkäkin on. Nyt ruoka edessä, ja itkettää, kun saan rauhassa syödä ja tulee hyvä olo. Ja sitten saan mennä päiväunille ja on aivan hiljaista!! Kerrankin. Mitä balsamia mun sielulle. Ja siksi itkettää :'(

Milloin elämä meni tähän, tuntuu oudolta...

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Mikä sulla siinä arjessa stressaa noin paljon? :O Lepäile nyt ihmeessä, mutta kannattaa tosiaan miettiä, mistä noin huono olo johtuu.

Äänet, sekamelska, oma nälkä ja väsymys, tuntuu vain pahalta, mutta yleensä työnnän pahan olon syrjään. Kun pääsen "irti kaikesta", esim. saan syödä rauhassa, tuntuu se niin HYVÄLTÄ, että sen hyvän olon takia alkaa itkettää. Ilon ja surun kyyneleitä sekaisin: olen iloinen että tämä hetki minulle suodaan, mutta miksi tilanteeni on tämä?? Eikö pitäisi muutenkin olla hyvä olo?

Nyt alkaa ruoan jälkeen todellakin unettaa..

Eihän se tavatonta ole, että ihminen itkee onnesta ja helpotuksesta. Ehkä sitä havahtuu tilanteeseensa, siihen mitä uupunut on, juuri tuollaisessa tilanteessa, kun saa vaan olla itsensä kanssa.
Eihän se tarkoita, ettei siitä arjestakin nauttisi, jos tämä hetki tuntuu erityiseltä.
Ehkä seassa on myös syyllisyyttä (mulla olis vastaavassa tilanteessa ollut) Miksi nautinb yksin olemisesta, kuuluisi olla ikävä perhettä.

Yhteistyössä