Nyt ihmetelkää mun kanssa tätä asiaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Kun on parisuhdeväkivaltaa.. mä en nyt tiedä miten selittäisin tämän järkevästi, mutta koitetaan. Siis kun mua ihmetyttää.

Tilanteena siis se, että mies hakkaa. Ok, tarpeeksi saatuaan nainen "julkistaa" asian ja haluaa eron, ja kaikki kynnelle kykenevät ilmaisevat inhonsa hakkaavaa miestä kohtaan, jotkut jopa fyysisesti.
Eli tilanne on se, että kaikki tietävät ja kaikki inhoavat miestä ja auttavat naista erossa.
MUTTA, nainen asian julistettuaan päättääkin jäädä suhteeseen ja polttaa kaikki sillat ympärillään ja jää tilanteeseen yksin. Kertoen, että nyt kun kaikki tietävät, mies ei uskaltaisi enää tehdä mitään koska asia on julkinen.
Eli nainen on saanut kaikki ympärillään halveksimaan miestä, ja jää silti suhteeseen. Tämä on se asia, mitä men nyt ihan ymmärrä.

Onko se jotain kieroa valtapeliä sitten naisen osalta? Vuosia mä oon tätä pähkäillyt, enkä vieläkään tajua :o Näitä kun on ollut ihan lähipiirissä.. miksi se kaikki imaistaan takaisin, kun on ensin pyydetty apua ja tukea? Miksi siihen tilanteeseen halutaan jäädä yksin katkaisemalla välit kaikkiin?

Jos kerran ukko on harrastanut tätä perheväkivaltaa useimminkin, niin ei se taatusti lopahda siihen, että puolimaailmaa sen tietää tai ukkoa inhoaa...Typerää kuvitellakaan semmoista!

Naiiviudessaan emäntä ottaa turpiinsa kerran tai toisenkin ja lopussa voi käydä hullustikkin...
Näitä masokistejahan riittää pilvin pimein....vai liekkö sitten jonninlaista läheisriippuvuutta.... :x

Todennäköisesti mies on nyt herännyt ymmärtämään tekonsa, menee terapiaa tai jotain. Ja nainen haluaa vielä yrittää koska mies on muuttunut, suostunut hakemaan apua tms. Älä anna naisen katkaista välejä. Vai etkö itse halua olla enää hänen kanssa tekemisissä kun palasi miehensä luokse yrittämään vielä kerran?

Tunnen muutaman samanlaisen tapauksen ja kyllä jurppii, kun on "turhaan" nähnyt vaivaa auttaakseen ja saanutkin sitten vaan paskaa omaan niskaan...

Mie en kyllä enää samoja rouvia auta, tulis vaikka pää kainalossa apua pyytämään.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
Todennäköisesti mies on nyt herännyt ymmärtämään tekonsa, menee terapiaa tai jotain. Ja nainen haluaa vielä yrittää koska mies on muuttunut, suostunut hakemaan apua tms. Älä anna naisen katkaista välejä. Vai etkö itse halua olla enää hänen kanssa tekemisissä kun palasi miehensä luokse yrittämään vielä kerran?

Siis mulla löytyy näitä lähipiiristä useampi kuin yksi, linja täysin sama. Ei mitään tapojen muuttamista tai hakkaamisen lakkaamista. Ja nämä naiset polttavat itse siltansa, eli ystävät eivät enää ole ystäviä kun on ensin itse saatu ystävät tätä miestä halveksimaan tai jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Tunnen muutaman samanlaisen tapauksen ja kyllä jurppii, kun on "turhaan" nähnyt vaivaa auttaakseen ja saanutkin sitten vaan paskaa omaan niskaan...

Mie en kyllä enää samoja rouvia auta, tulis vaikka pää kainalossa apua pyytämään.

Mun näppiksestä tää teksti |O

Entäs sitten semmonen tilanne, että nainen on useasti saanut turpaan, muttei ole uskaltanut kertoa kenellekään. Sitten kun vihdoin ja viimein uskaltaa joillekin kertoa, niin ei uskota ja kaikki paska kaatuu naisen niskaan. Näin kävi meillä, kaikki vanhat kaverit lähti, kun luulivat että valehtelen miehestä. Aluksi jälkiä jäi naamaankin, mutta niitä ei kukaan nähnyt... lopuksi mies oli niin "älykäs" että hakkasi niin, ettei jälkiä näänyt muiden nähtäväksi :| Eli yksin jäin, onneksi silti uskalsin lähteä suhteesta... Tämä ei kyllä nyt aloitukseen niinkään liittynyt :(

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:

Vein taas jalat sun suusta, jäikös tälle kertaa edes maku?! :D

Mulla oli tällanen ystävä.Autoin minä voin ja osasin...se jätti miehensä,olivat vuosia erossa ja pam!taas yhdessä,kun mies raitistui!En enää muuta osaa,kuin toivottaa hyvää loppu elämää ihanan miehen kanssa joka lapsen nähden kuristi ja hakkasi naista... :ashamed: :/ Mä en tajua,mutta ehkä mun ei enää tarviikkaan!!! :(

Joo, paskan maku :laugh: Tosin ei johtuen jaloista :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Entäs sitten semmonen tilanne, että nainen on useasti saanut turpaan, muttei ole uskaltanut kertoa kenellekään. Sitten kun vihdoin ja viimein uskaltaa joillekin kertoa, niin ei uskota ja kaikki paska kaatuu naisen niskaan. Näin kävi meillä, kaikki vanhat kaverit lähti, kun luulivat että valehtelen miehestä. Aluksi jälkiä jäi naamaankin, mutta niitä ei kukaan nähnyt... lopuksi mies oli niin "älykäs" että hakkasi niin, ettei jälkiä näänyt muiden nähtäväksi :| Eli yksin jäin, onneksi silti uskalsin lähteä suhteesta... Tämä ei kyllä nyt aloitukseen niinkään liittynyt :(

Mullapa oli nuorempana niin viisas poikaystävä, että se älys heti eka kerrasta lähtien lyödä ainoastaan vaatteiden peittämille alueille! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Mulla oli tällanen ystävä.Autoin minä voin ja osasin...se jätti miehensä,olivat vuosia erossa ja pam!taas yhdessä,kun mies raitistui!En enää muuta osaa,kuin toivottaa hyvää loppu elämää ihanan miehen kanssa joka lapsen nähden kuristi ja hakkasi naista... :ashamed: :/ Mä en tajua,mutta ehkä mun ei enää tarviikkaan!!! :(

En minäkään tajua, kuinka jotkut voivat antaa anteeksi ihan mitä vain. Kyllä jossain rajan olisi kuljettava...

Mullapa oli nuorempana niin viisas poikaystävä, että se älys heti eka kerrasta lähtien lyödä ainoastaan vaatteiden peittämille alueille! :heart:

Hitto mikä sä oot, sä teit sen taas! :kieh:
Tosin se mun tapaus löi kerran kasvoihin.

Joo, paskan maku :laugh: Tosin ei johtuen jaloista :D

Oman siskon kanssa ollaan juteltu just näistä parien välisistä tappeluista, että niistä kannattaa kyllä pysyä mahdollisimman kaukana.

Minä sotkeennuin erääseen katkeraan taisteluun ja jouduin todella pahaan välikäteen. Loppujen lopuksi pari yhdessä yritti kaataa kaiken syyn minun niskaani, kun olin mielipiteeni erehtynyt ääneen sanomaan. No, nyt tämä pari on eronnut ja ainakin omassa maassani rauha.

Alkuperäinen kirjoittaja kokenut:
se on läheisriippuvainen tuosta miehestä, eikä siitä niin vain pääse irti jos vielä mies on manipuloinut häntä monta vuotta :(

Ja mä olen sitten varmaan idioottien kunkku, kun yhdessä tapauksessa vuosikaudet jokaisen "eron" yhteydessä olin se jolle soitettiin, se joka kaikin keinoin yritti turhaan pyydettäessä auttaa |O

Hitto mikä sä oot, sä teit sen taas! :kieh:
Tosin se mun tapaus löi kerran kasvoihin.

Sun jakautunu persoonallisuutes? :D

Ps. Omanikin löi, se oli se viimeinen kerta ennen kuin keräsin kamppeeni ja häivyin (toisen miehen mukaan).

Sun jakautunu persoonallisuutes? :D

Ps. Omanikin löi, se oli se viimeinen kerta ennen kuin keräsin kamppeeni ja häivyin (toisen miehen mukaan).

Ihanaa, nyt mä en sitten enää koskaan ole yksin :heart: :laugh:

Minäkin koin sun kanssas viimeyönä täyttymyksen tunteen - se tyhjä kolo rinnassa katosi!

:laugh:

Mun mies kaatoi mut pari kertaa kumoon. Erottiin ja kerroin rehellisesti tutuille miksi. Siitä vuoden päästä palattiin yhteen. Tutut haukkui, osa hylkäsi kokonaan, suurin osa vaan jauhoi sitä että tekee sen varmasti uudestaan ja pahenee vaan. Tästä on nyt 5 vuotta eikä mitään ole ikinä enää sattunut. Tosin, jos mies vaikka 86 vuotiaana mut vielä kumoon kaataa niin eiköhän joku tuttu tule sanomaan, mitäs minä sanoin! Pakko se on vaan joskus johonkin luottaa ja antaa anteeksi.

Yhteistyössä