Nyt ihan parhaat lihapullareseptit jakoon!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
maalilman helpoimmat ja hyviä tulee n. 500g naudan jauhelihaa, purkki kermaviiliä, sipulikeittopussi , voi lisätä korppujauhoja, jos haluaa, yksi muna, mustapippuria ja paprikajauhetta, oman maun mukaan vaikka fetaa tai tomaattipyrettä antamaan lisämakua.

Kermaa 2dl, korppujauhoja sopivasti, liota hetki, kuullotettua sipulia, kananmuna, mausteita reilusti ja 800g jauhelihaa. Vaivaa taikina todella hyvin käsin:) kaäytän tähän kertakäyttöhanskoja :) paista koepala pannulla ja lisää mausteuta tarvittaessa taikinaan.

Laita lihapullan sisään pieni pala juustoa, feta, vuohenjuusto tai kinkkua/pekonia. Paista pannulla kypsiksi tai uunissa :)

Alkuperäinen kirjoittaja letittää tuulen:
maalilman helpoimmat ja hyviä tulee n. 500g naudan jauhelihaa, purkki kermaviiliä, sipulikeittopussi , voi lisätä korppujauhoja, jos haluaa, yksi muna, mustapippuria ja paprikajauhetta, oman maun mukaan vaikka fetaa tai tomaattipyrettä antamaan lisämakua.

Toi sipulikeittopussin laitto on ihan kamala ohje :o kuka haluaa syödä suolalta maistuvaa mureketta joka lisäksi pierettää ihan sikana??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Toi sipulikeittopussin laitto on ihan kamala ohje :o kuka haluaa syödä suolalta maistuvaa mureketta joka lisäksi pierettää ihan sikana??

Peesi!

Mä laitan vaaleaa leipää, kermaa, muna, naudan jauhelihaa, kuullotettua sipulia, huhmareessa rouhittua maustepippuria aika reilusti,paprikajauhetta sekä suolaa.

Nää on musta ihan parhaita :) Mä en tykkää valkosipulista lihapullissa, vaikka muuten siitä pidänkin enkä tykkää myöskään liian maustetuista pullista.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Peesi!

minä! ja niissä pussikeitoissa on eroja. sysmän luomusipulikeitto ei närästä tai pieretä, mutta blå blandit kylläkin =)

Kermaa 2dl, korppujauhoja sopivasti, liota hetki, kuullotettua sipulia, kananmuna, mausteita reilusti ja 800g jauhelihaa. Vaivaa taikina todella hyvin käsin:) kaäytän tähän kertakäyttöhanskoja :) paista koepala pannulla ja lisää mausteuta tarvittaessa taikinaan.

Laita lihapullan sisään pieni pala juustoa, feta, vuohenjuusto tai kinkkua/pekonia. Paista pannulla kypsiksi tai uunissa :)

Laitatko ton pekonin siis ihan raakana vaan sinne pullan sisään? Kysyy nimim.blondi :D

Yksi pihviresepti:
http://karppaus.info/resepti/resepti.php?id=5

Tein näitä eilen ja olivat parhaita piffejä, joita olen ikinä tehnyt! Iskin sekaan paljon sipulia ja valkosipulia.

http://kotiliesi.fi/ruoka/reseptit/joulupyorykat

nämä! ja voi näitä syödä muutoinkin kuin jouluna.. itse tein jouluksi ensimmäistä kertaa ja koko suku kehui (lapsia myöden) että olipas erikoisen maistuivia ja hyviä lihapullia ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Skarppaaja:
Yksi pihviresepti:
http://karppaus.info/resepti/resepti.php?id=5

Tein näitä eilen ja olivat parhaita piffejä, joita olen ikinä tehnyt! Iskin sekaan paljon sipulia ja valkosipulia.

Oi oi, tää vaikuttaa TODELLA hyvältä :P Kaipa niistä voisin pulliakin pyöritellä.. Sattuu just olemaan noi kaikki aineksetkin olemassa :) Itsekkin karppaaja muuten olen..

Yhteistyössä