Nyt hyvät kanssasisaret jotka ootte joskus jotain tärkeetä hävittäneet..

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
Minä tuun kysymään samaan ketjuun, että missä on minun lompakko??
Tiiättäkö te?
Se on ollu joulusta asti jossain, mutta en tiiä missä :ashamed:
Muistan nähneeni sen täällä kotona joulun aikaan, mutta en kuollaksenikaan että missä.
Ei löydy ei

Kaikki takintaskut ja laukut, reput, kassit käännetty ympäri? Ootko kattonu pyykkikorin pohjia myöten, jos on sinne tipahtanu housujen taskusta?

Kaikki on kaivettu :/ Jopa pattereiden väleistä olen kattonu.
Se on sen verran iso, ettei housujen taskuun mahu, mutta käynpä pehertämässä pyykkikorin pohjia myöten, sieltä en vissiin oo tajunnu kattoakkaan =)

Todistusta kannattaa katsella huonekalujen ja seinän välistä, sellaisesta paikasta, minne ei juuri mitään paperia paksumpaa mene, kuten jonkun painavan kirjahyllyn taus, mistä sitä ei mitenkään saa. Lompakkoa ja johtoa voi etsikellä jostain korkealta sieltä kirjahyllystä, kun ne on nostettu sinne turvaan jostain syystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Mie vasta koitan saada noi lähärin paperit :D jospa nekii ois ens keväänä kädessä

Mihin suuntaudut? Miulla on paperit lasten ja nuorten hoidosta ja kasvatuksesta :) Sairaanhoitajaksi valmistun tänä keväänä, toivottavasti myös terveydenhoitajaksi. Oppari puuttuu vielä terkkariopinnoista. Sh-opinnoista yksi kurssi :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Todistusta kannattaa katsella huonekalujen ja seinän välistä, sellaisesta paikasta, minne ei juuri mitään paperia paksumpaa mene, kuten jonkun painavan kirjahyllyn taus, mistä sitä ei mitenkään saa. Lompakkoa ja johtoa voi etsikellä jostain korkealta sieltä kirjahyllystä, kun ne on nostettu sinne turvaan jostain syystä.

Senkin takaa on vielä kattomatta, sinne vois vilasta vielä. Kirjahyllyt on vasta ostettu uudet, siellä vanhojen takana ei ainakaan ollut, kun roudattiin pihalle.

Nojatuolien sisältä löytyy meillä vähän kaikkea välillä: sukkapuikkoja, sukkia, lapsen pieniä leluja, stendareita, kolikoita.... Kerran löyty raivolla etsitty kaukosäädin :D Kulkeutuvat sohvatyynyn taakse ja sieltä taka-aukosta tippuvat nojatuolin rungon sisään. Kissat kans kävi siellä tutkimusmatkoillaan pentuina =)

Yhteistyössä