Nyt hyvät kanssasisaret jotka ootte joskus jotain tärkeetä hävittäneet..

Mie tuun ettimään teille sen piuhan, jos sie tuut ettimään miun iv-lupatodistuksen :( Maanantaina olis tutustumiskäynti uudelle työpaikalle ja tuo paperi on häviksissä |O Neljän ihmisen voimin sitä on etitty ja kämppä käännetty ylösalasin, mutta mistään ei löydy :'(

Onko uus?
Mä meinaan etin sitä piuhaa ja sanoin muutaman vähemmän kauniin sanan, jouluna saatu .. se onkin sellaista mallia että latauspiuha ja uspi on sama töpseliin tuleva osa vaan pois niin valmis on

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Mie tuun ettimään teille sen piuhan, jos sie tuut ettimään miun iv-lupatodistuksen :( Maanantaina olis tutustumiskäynti uudelle työpaikalle ja tuo paperi on häviksissä |O Neljän ihmisen voimin sitä on etitty ja kämppä käännetty ylösalasin, mutta mistään ei löydy :'(

sopii :) Oisko jossain mapissa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko uus?
Mä meinaan etin sitä piuhaa ja sanoin muutaman vähemmän kauniin sanan, jouluna saatu .. se onkin sellaista mallia että latauspiuha ja uspi on sama töpseliin tuleva osa vaan pois niin valmis on

Ei oo, monta vuotta vanha, toi on sellanen mikä käy mein digikameraan ja meidän puhelimiin.. se vaan on kadonnu jonnekkii

Tuttavaperheessä ko piuha löytyi "johtojen hautausmaalta" eli vaatehuoneessa olevasta laatikosta, johon oli kerätty kaikki tarpeettomat johdot. Se on ikuinen arvoitus, kuka sen on sinne nostanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:

sopii :) Oisko jossain mapissa?

Meillä on tuhat ja yksi noita mappeja (miun ja miehen opiskeluista muistiinopanoja + kaikki pankkipaperit ja muut) ja kaikki on käännetty läpi. Kaikki lipastonlaatikot on katottu, tietokonepöydän epämääräset paperipinot on katottu, askartelukaapit on katottu, jopa autojen hanskalokerot on tutkittu... Mie alan olla jo epätoivonen :'( Katon vielä kerran kaikki nuo paikat läpi ja jos ei löydy niin on pakko soittaa ja pyytää uusi :ashamed: Nolottaa vaan, kun just vuosi sitten kävin sen koulutuksen ja nyt jo todistus hukassa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Se on siinä tietokonepöydällä semmosessa roinaläjässä mistä löytyy kuulokkeet ja vihkoja ja pattereita ja muuta sälää..
Ainakin täällä.

Ei oo tietokonepöytää vaan yks rojua täynnä oleva lipasto :D Eikä oo siinäkään rojukasassa eikä laatikoissa.. herrrmo pallaa

Mutta siitä piuhasta. Olisko lapset kiikuttanu johonki leikkeihinsä? Osaavatko kertoa, jos ovat?

Ei oo niitten leikeissä, kyllä ne varmaan osais sanoa missä on jos on vieneet.

Meillä piuhaa säilytettän laatikossa johon 1v ei yllä. Ja silti aina, kun se on ollut kateissa, on se löytynytm lopulta pojan lelulaatikosta. Nuo lelulaatikot vetävät muutenkin puoleensa mitä omituisimpia tavaroita...

Löytykö se piuha?

Miun todistus ei löytyny :ashamed: Piti nöyrtyä soittamaan ylihoitajan sihteerille ja pyytää siltä uusi :snotty:

Noup, miunkii pitää varmaan kipasta uus ostamaan.

Miulle on ihan tuttua jo soitella koululle ja pyytää uutta päättötodistusta :D Yläasteen ajoilta tai vaihtoehtosesti lukion päättätodistusta. yo-arvosanat on mutta tuosta toisesta ei mitään havaintoo :D
Kyllä se siunkii tokari sitten löytyy kun sitä vähiten odottaa :)

Minä tuun kysymään samaan ketjuun, että missä on minun lompakko??
Tiiättäkö te?
Se on ollu joulusta asti jossain, mutta en tiiä missä :ashamed:
Muistan nähneeni sen täällä kotona joulun aikaan, mutta en kuollaksenikaan että missä.
Ei löydy ei

Löytykö se piuha?

Miun todistus ei löytyny :ashamed: Piti nöyrtyä soittamaan ylihoitajan sihteerille ja pyytää siltä uusi :snotty:

Miulle on ihan tuttua jo soitella koululle ja pyytää uutta päättötodistusta :D Yläasteen ajoilta tai vaihtoehtosesti lukion päättätodistusta. yo-arvosanat on mutta tuosta toisesta ei mitään havaintoo :D

Juu, miullakin hävisi peruskoulun päättötodistus :D Piti hakea uusi jostain viraston arkistosta, kun hain lukioon vuosi yläasteen jälkeen. Lukion päättötodistus ja yo-todistus on tallessa sentään ja lähihoitajapaperit :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
Tiiättäkö te?
Muistan nähneeni sen täällä kotona joulun aikaan, mutta en kuollaksenikaan että missä.
Ei löydy ei

Kaikki takintaskut ja laukut, reput, kassit käännetty ympäri? Ootko kattonu pyykkikorin pohjia myöten, jos on sinne tipahtanu housujen taskusta?

Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
Tiiättäkö te?
Ei löydy ei

Mie etin kanssa omaani vasta kun en ollu nähny sitä sen jälken kun synnyttämään läksin.. Repustahan se sitten löyty kun olin eka joka paikan kolunnu läpi

Löytykö se piuha?

Juu, miullakin hävisi peruskoulun päättötodistus :D Piti hakea uusi jostain viraston arkistosta, kun hain lukioon vuosi yläasteen jälkeen. Lukion päättötodistus ja yo-todistus on tallessa sentään ja lähihoitajapaperit :whistle:

Mie vasta koitan saada noi lähärin paperit :D jospa nekii ois ens keväänä kädessä

Yhteistyössä