kertokaa miulle missä on se piuha joka tulee puhelimen ja tietokoneen välille. Tartteis saada siirrettyä pojasta uudet kuvat koneelle, mutta piuhaa ei löydy 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Mie tuun ettimään teille sen piuhan, jos sie tuut ettimään miun iv-lupatodistuksenMaanantaina olis tutustumiskäynti uudelle työpaikalle ja tuo paperi on häviksissä |O Neljän ihmisen voimin sitä on etitty ja kämppä käännetty ylösalasin, mutta mistään ei löydy :'(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko uus?
Mä meinaan etin sitä piuhaa ja sanoin muutaman vähemmän kauniin sanan, jouluna saatu .. se onkin sellaista mallia että latauspiuha ja uspi on sama töpseliin tuleva osa vaan pois niin valmis on
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Mie tuun ettimään teille sen piuhan, jos sie tuut ettimään miun iv-lupatodistuksenMaanantaina olis tutustumiskäynti uudelle työpaikalle ja tuo paperi on häviksissä |O Neljän ihmisen voimin sitä on etitty ja kämppä käännetty ylösalasin, mutta mistään ei löydy :'(
sopiiOisko jossain mapissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Mutta siitä piuhasta. Olisko lapset kiikuttanu johonki leikkeihinsä? Osaavatko kertoa, jos ovat?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Se on siinä tietokonepöydällä semmosessa roinaläjässä mistä löytyy kuulokkeet ja vihkoja ja pattereita ja muuta sälää..
Ainakin täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Tippunut sinne lipaston taakse? Tai laatikoitten taakse sinne lipaston rungon sisälle?
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Mutta siitä piuhasta. Olisko lapset kiikuttanu johonki leikkeihinsä? Osaavatko kertoa, jos ovat?
Ei oo niitten leikeissä, kyllä ne varmaan osais sanoa missä on jos on vieneet.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Löytykö se piuha?
Miun todistus ei löytyny :ashamed: Piti nöyrtyä soittamaan ylihoitajan sihteerille ja pyytää siltä uusi :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Löytykö se piuha?
Miun todistus ei löytyny :ashamed: Piti nöyrtyä soittamaan ylihoitajan sihteerille ja pyytää siltä uusi :snotty:
Noup, miunkii pitää varmaan kipasta uus ostamaan.
Miulle on ihan tuttua jo soitella koululle ja pyytää uutta päättötodistustaYläasteen ajoilta tai vaihtoehtosesti lukion päättätodistusta. yo-arvosanat on mutta tuosta toisesta ei mitään havaintoo
![]()
Kyllä se siunkii tokari sitten löytyy kun sitä vähiten odottaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:Minä tuun kysymään samaan ketjuun, että missä on minun lompakko??
Tiiättäkö te?
Se on ollu joulusta asti jossain, mutta en tiiä missä :ashamed:
Muistan nähneeni sen täällä kotona joulun aikaan, mutta en kuollaksenikaan että missä.
Ei löydy ei
Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:Minä tuun kysymään samaan ketjuun, että missä on minun lompakko??
Tiiättäkö te?
Se on ollu joulusta asti jossain, mutta en tiiä missä :ashamed:
Muistan nähneeni sen täällä kotona joulun aikaan, mutta en kuollaksenikaan että missä.
Ei löydy ei
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Löytykö se piuha?
Noup, miunkii pitää varmaan kipasta uus ostamaan.
Miulle on ihan tuttua jo soitella koululle ja pyytää uutta päättötodistustaYläasteen ajoilta tai vaihtoehtosesti lukion päättätodistusta. yo-arvosanat on mutta tuosta toisesta ei mitään havaintoo
![]()
Kyllä se siunkii tokari sitten löytyy kun sitä vähiten odottaa![]()
Juu, miullakin hävisi peruskoulun päättötodistusPiti hakea uusi jostain viraston arkistosta, kun hain lukioon vuosi yläasteen jälkeen. Lukion päättötodistus ja yo-todistus on tallessa sentään ja lähihoitajapaperit
![]()