Nyt huolettaa, tytölle tuli pipi :(

Laski siis päin tolppaa mäessä. Just sillä hetkellä en katsonut häntä enkä nähnyt miten tömähti, poika näki. Kysyin molemmilta kolahtiko tytön pää, ei kuulemma osunut pää mutta sitten typy alkoi valittamaan kättään.

Ihmettelin että kun ei kädessä mitään näy. Ajattelin vain tärähtäneen. Nyt iltaa vasten nousi kuitenkin nimettömän alimman nivelen kohdalle kämmenen puolelle pieni mustelma ja sormi oli vähän turvonnut. Antoi kuitenkin koskea ja liikutella kättä ja sormea...

Mä en vaan kestä kun en nähnyt juuri sitä hetkeä kun tömähti siihen tolppaan.. Ottiko kädellä vastaan vai jäikö käsi johonkin väliin?

Kai mä kattelen aamulla sitten että pitääkö kuskata lääkäriin..

"vieras"
Käsi koholle nyt tyynyt päälle ja kylmäpussi siihen päälle, että turvotus laskee. Panadolia voi antaa kipulääkkeeksi vaikka ihan varmuuden vuoksi ettei yllä olisi kipeä.

Auts.

Vaikka sormessa murtuma olisikin, niin ei sille varmaan mitään tehdä, jos sormi kerran ihan normaalisti liikkuu. Mun tyttö jätti joskus sormensa rappukäytävän ulko-oven saranapuolelle, eikä sormea alettu edes kuvaamaan - teipattiin vain kiinni viereiseen sormeen ja särkylääkkeellä hoideltiin.

Yhteistyössä