S
sdfsd
Vieras
No mun anoppi on kehottanut minua harrastamaan usein seksiä poikansa kanssa, koska "Se rentouttaa ja poistaa paineita". Harmitteli vaan, että miehillä se on niin pikainen toimitus....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vaimo ja lapset on tulossa anoppilasta tänään kotiin päin ja soi puhelin ja katsoin, että vaimo soittaa.
Vastasin puhelimeen, että "Mitäs herkkupeppu?"
Noh, sieltä soittikin anoppi, että vaimon puhelin unohtui sinne ja, ettei tarvitse huolehtia, jos ei vastaa puhelimeen, pitääpi soittaa lasten puhelimiin.
Mykistyi puhelun alussa noin viideksi sekunniksi, ennen kuin sai asiansa ilmoitettua.
Ei helvetti, nyt hävettää.
En kehtaa enää anopille soittaa ikinä! :headwall:

Se koira älähtää jneTuo on vain sinun luulosi![]()
Eikö ole olemassa miesvaltaista vastaavaa keskustelupalstaa? Luulisi siellä olevan järkevämpiä juttuja ajankuluksi kuin mammojen kälätys ja nahistelu.Ajankulua...
Ja minusta tuossa teoriassa vika onkin enemmän siinä sen esittäjässä.![]()
Ei, tuossa vaiheessa lennän anoppilan ovesta ulos ja parantelen kaksi viikkoa paistinpannun iskuja...
Anoppi on meinaan aikas kipakka tapaus; se on lyönyt mua joskus nyrkillä naamaan ja pesäpallomailastakin olen saanut...
Luulin että aloituksesti oli typerä, mutta näköjään anoppisi on samanlainen, eli jos vaimosi on yhtään samanlainen kuin äitinsä (kaikki naiset ovat) niin vakka on kantensa löytänyt.
Kun olen nainen ja vielä äitikin. Kaksplus on aihepiiriltään siihen sopiva.Onhan niitä ja olen pyörinyt vähän kaikenlaisilla keskustelupalstoilla.
Ja kovinkaan monessa niistä ei ole järkeviä juttuja.
Miksi itse pyörit täällä?
Vai haluatko vain soittaa suutasi ja saada siitä mielihyvää? =)
No sinä "maanteiden kuningas" ja pikavoittojen keräilijä!Kukahan tässä mahtaa se typerä olla ?![]()
Kukahan tässä mahtaa se typerä olla ?![]()
No sinä. Etkö nyt ymmärtänyt sitä viestistä, vaikka ihan selkeällä suomella oli kirjoitettu?
On, onneksi![]()
Näinkö väitin? Minä en kuitenkaan tulisi rehvastelemaan ylinopeuksillani.Ja sinä olet ihan virheetön? Hyvä, että niitäkin on täällä. =)
Sehän se pokkaa vaatiikin! On minullakin musta nikki, mutta harvoinpa tulee kirjaudutuksi, kun se nyt on ihan sama; musta tai harmaa.Just joo...
Sanoo henkilö, jolla ei ole edes pokkaa rekkautua.![]()
Just joo...
Sanoo henkilö, jolla ei ole edes pokkaa rekkautua.![]()
Minkähän takia löi? Ihan syyttä? Lyödä ei saa - tietenkään - mutta melkonen vempula ja husvotti mahtaa vävykin olla, jos anoppi kilahti tyystin.Alkuperäinen kirjoittaja älä itke iines;26622778:Sen jälkeen, kun joku ihminen ottaa vapaudekseen lyödä toista ihmistä, saa uhri käyttää pahoinpitelijästään ihan mitä nimityksiä haluaa. Jos joku löisi minua - ja vielä useamman kerran - en välittäisi, kenen puolisosta/vanhemmasta/lapsesta on kysymys vaan käyttäisin tästä pahoinpitelijästä ihan mitä nimityksiä haluaisin. Piste.