Nyt HÄVETTÄÄ ja oikein kunnolla !

[QUOTE="hmmm";26621777]Tämä syvältä perseestä oleva anoppisi on kuitenkin vaimosi äiti. Miten voit puhua näin? Eikö vaimosi pahoita mieltään?[/QUOTE]

Vaimoni on itse sanonut, että ymmärtää täysin, miksi en halua tavata hänen äitiään ja vaikka anoppi on hänen äitinsä ja vaimoni hänestä välittää, ei minun tarvitse anoppia tavata. Ihan vaan sen takia, ettei voida sietää toisiamme.
Syynä on luultavasti se, että vaimostani piti tulla farmaseutti, mutta vaihtoikin suuntaa ja lähti tänne minun perääni - tästä tulikin anopille ilmeisesti se kynnys, miksi vihaa minua.

Vaimoni on itse sanonut, että ymmärtää täysin, miksi en halua tavata hänen äitiään ja vaikka anoppi on hänen äitinsä ja vaimoni hänestä välittää, ei minun tarvitse anoppia tavata. Ihan vaan sen takia, ettei voida sietää toisiamme.

Ok, hyvä että ymmärrystä riittää :) Vaimosi ymmärtää ettette tapaa, mutta ymmärtääkö hän myös kielenkäyttösi ja arvostelun (ja vastaavan varmaan myös anopilta kun sinusta puhutaan)? Vaimosi on ikävästi puun ja kuoren välissä.

Ja mitä häpeemistä tuossa nyt on?

Jos soittaa toisen puhelimella toiselle, niin soittaja voinee otaksua, että puhelun vastaanottaja olettaa puhelua tuolloin tietyltä ihmiseltä, jos ko. puhelimen numero tiedossa on.

Tietääpähän anoppisi nyt viimeistään, että vaimosi on mielestäsi herkkupeppu.

Seisot sanojesi takana ja täts it!

[QUOTE="hmmm";26621819]Ok, hyvä että ymmärrystä riittää :) Vaimosi ymmärtää ettette tapaa, mutta ymmärtääkö hän myös kielenkäyttösi ja arvostelun (ja vastaavan varmaan myös anopilta kun sinusta puhutaan)? Vaimosi on ikävästi puun ja kuoren välissä.[/QUOTE]

No, vaimoni tietää, että mun kielenkäyttö on yleisesti ottaen aikamoisen roisia, joten se ei tässä kohtaa muodosta mitään erityistä poikkeusta.
On puun ja kuoren välissä, myönnetään, mutta minulle todistaa jo se aika paljon, että on minun vuokseni muuttanut monta sataa kilometriä kotiseuduiltaan ja rakentanut tänne minun kotipaikkakunnalleni mun kanssani elämän, lapsia hankittu ja talo.
Ja 18 vuotta ollaan yhtä pidetty, joten... =)

[QUOTE="vieras";26621906]Amis? Ja miten pienipalkkainen amis ja korkeasti koulutettu rikas sopii yhteen?[/QUOTE]

Merkonomi vaimon koulutus, elikkä on amis kyllä.
Kyllä me vaan sovitaan yhteen, erilaisuudet täydentävät toisiaan. ;)
Ja minä en ollut hyvätuloinen vielä tavatessamme.

[QUOTE="Sheddon";26621948]Anteeks jo etukäteen mutta mitä tahansa ap:n juttuja täällä luen niin ainoa ajatus on että sen on oltava nainen. :D

Aikamoinen anoppi ainakin on ! Huh:D[/QUOTE]

Juu, en ole nainen. Ikävä tuottaa pettymys.
Ja mun anoppi on hmm... epämiellyttävä ihminen

[QUOTE="taas";26622098]Tulot mainittu, check.[/QUOTE]
Aapee on varsinainen juntti sekä kielenkäytöltään että muutenkin tavoiltaan.
Liikenteessä pitää hurjastella ja sitten rehvastella mammapalstalla sakoistaan; on olevinaan teiden kunkku.

Miesporukassa jää alakynteen, siksi tämä foorumi.

:D :laugh:
Sori nauraminen vakavalle asialle.
Ei kai tuo nyt kovin paha, onneksi et ehtiny ehotella jotain tuhmuuksia anopille. :D

:D...hyvin sä vedät!

Mutta - jos tuo anoppisi nyt jollain tapaa - kieron pässinpökkimän mutkan kautta - ymmärtäis ottaa tuon kohteliaisuutena, sillä onhan hän ollut aika ratkaisevassa osassa tämän "herkkuperseen" luomisprosessissa...ne geenit, ne geenit :p..

Jaa. Että ei kuitenkaan. No. Pistä auringonlaskuun koko juttu...

[QUOTE="taas";26622098]Tulot mainittu, check.[/QUOTE]
Nyt pitäisi vielä mainita molemmat autot, sisältäen merkin ja vuosimallin :)

Ap, mitäpä tuota nolostelemaan.