Tää oli hauskaAlkuperäinen kirjoittaja ei olla Turusta:Tääkin naurattaa, vaikka onkin tositapahtuma eiliseltä:
Poikamme sanoi: "Täsä se on".
Kysyin, onko kouluun tullut kenties uusi oppilas Turusta?
Poika: "ai miten niin"
Minä: "no kun turkulaiset sanoo 'täsä', vai mistä ole sen kuullut?"
Tyttö 5v osallistuu keskusteluun: "kyllä jotkut ihmisetkin voi niin sanoa"
No tositapahtumanahan tuo on ihan kauhea, mutta vitsinä/sanaleikkinä hauska. Koska sairashan insesti-isä on.Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:Ei kiva :/
Joo niin oli =)Alkuperäinen kirjoittaja nedee:Tää oli hauskaAlkuperäinen kirjoittaja ei olla Turusta:Tääkin naurattaa, vaikka onkin tositapahtuma eiliseltä:
Tää oli uusimmassa Meidän perheessä. Ja jostain syystä koko nimellä ja paikkakunnalla mainittuna...Alkuperäinen kirjoittaja Juttu:Jostain lehdestä luin jutun,jossa oli sutkauksia lasten suusta.yksi niistä meni jotenki näin. Tyttäreni kanssa keskusteltiin saunassa siitä,mihin toista on soveliasta koskea jne. No oppi oli mennyt ilmeisesti perille,koska seuraavana päivänä tyttäreni ilmoitti puistossa olevalle miehelle:" äitin pimppiin ei sitten saa koskea!"
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo niin oli =)Alkuperäinen kirjoittaja nedee:Tää oli hauskaAlkuperäinen kirjoittaja ei olla Turusta:Tääkin naurattaa, vaikka onkin tositapahtuma eiliseltä: