nyt haluaa nauraa joten....

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nedee:
Alkuperäinen kirjoittaja ei olla Turusta:
Tääkin naurattaa, vaikka onkin tositapahtuma eiliseltä:

Poikamme sanoi: "Täsä se on".
Kysyin, onko kouluun tullut kenties uusi oppilas Turusta?
Poika: "ai miten niin"
Minä: "no kun turkulaiset sanoo 'täsä', vai mistä ole sen kuullut?"
Tyttö 5v osallistuu keskusteluun: "kyllä jotkut ihmisetkin voi niin sanoa"

:LOL:
:LOL: Tää oli hauska :LOL:

Hehee...
:LOL: :LOL:

Jostain tänki luin ja pisti naurattaa:

Äidit olivat lasten kanssa muskarissa. Ope alkoi laukoa kommenttia tyyliin; Kyllä lasten nimistä tunnistaa äitien mieltymykset. Tuulin äiti taitaa olla luontoihminen ja Sadun äiti tykkää lukemisesta... Silloin kolmas äiti nousi ja alkoi riuhtoa poikaansa ovelle. "Alas tulla Jorma! Me lähdetään nyt kotiin!"

äitees
-Miksi blondi istuu kannon nokassa? Se on suuruudenhullu

-Äiti ja lapsi keskustelevat: - Äiti, onko Jumala mies vai nainen? - Jumala on sekä mies että nainen. - Äiti, onko jumala valkoinen vai neekeri? - No jomala on sekä valkoinen että neekeri. - Entäs onko jumala homo vai hetero? - Jumala taitaa olla sekä homo että hetero. Poika miettii vähän ja sitten keksii: Äiti, onko jumala Michael Jackson?

Mies herää krapulaisena sohvalta, ja huomaa että pöydällä on aspiriini ja vesilasi, hänen vaatteensa siististi pestynä ja viikattuna tuolilla, matto poistettu lattiasta ja vaimo jättänyt lapun "Huomenta kulta, olen kaupungilla. Pannussa on kahvia ja jääkaapissa on ruokaa. Palaan iltapäivällä, lepää ihan rauhassa."
Mies on kummissaan, mutta onneksi keittiössä on viisitoistavuotias poikansa jolta voi kysyä mitä on tapahtunut. Poika kertoo että: Sä tulit yöllä ihan kamalassa kunnossa kotiin, oksensit matolle, karjuit kuin mielipuoli ja rojahdit sohvalle. Kun mutsi koitti ottaa sulta vaatteita pois, sä työnsit sen pois ja sanoit vihaisesti että "Älä yritä mitään, nainen, mä olen naimisissa."

Yhteistyössä