Nyt en jaksa enää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m,a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m,a

Vieras
poitsu 1v 3kk herää melkein joka yö, ja on hereillä monta tuntia. Itse nukahtaa illalla, mutta olen samassa huoneessa, jos yritän poistua alkaa kamala huuto, eikä rauhoitu mitenkään...yöllä sama juttu...nyt en jaksa enää valvoa...kuukausi sitten nukkui koko yön, mutta mikä on nyt? pitääkö siirtää takaisin meidän huoneeseen..nyt on kyllä oppinut kävelemään, vaikeuttaako se nukkumista...en tiedä...

mee poika 1v7kk ei o oppinu mitää uutta lähi kuukausina ja niin toi vaa menee yöunil klo 23.00,herää 7.15(välil herää yöl 2-3aikaa),huutaa ku palopilli kans ku lähtee pois,päikkäreit nukkuu n.2h,hampaat o kaikki,korvis ei mitää.....menee järki ku ton isommanki tarvis nukkuu ja ovat siis samas huonees!

parantaisiko jaksamistasi jos kuitenkin ottaist lapsen toistaiseksi viereesi nukkumaan. Onhan hän vielä aika pieni. Luultavasti yöt siitä rauhoittuu ja ainakin itse pystyt nukkumaan paremmin kun ei tarvitse rampata huoneiden väliä. Erilaiset vierastamis- ja pelotkin (ikäään kuuluvat) saattavat aika ajoin vaikeuttaa nukkumisrutiineja. Kyllä te varmaan saatte lapsen takaisin omaan sänkyyn kun tilanne on rauhoittunut. Jaksamista!

poika kyllä nukkuu omassa sängyssä, herää vaan yöllä tarkistamaan ollaanko paikalla, ei ole ikinä nukkunut vieressä, mutta tuota samaan huoneeseen siirtoa pitää kyllä harkita...

poju nukahtaa nätisti, kun itse vaan makoilen patjalla lattialla, mutta en tiedä miksi sitten yöllä heräilee niin tiheään... päiväunille nukahtaa samallalailla, nukkuu parisen tuntia...

Yhteistyössä