Alkuperäinen kirjoittaja juu done that too:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Siinä kohtaa, kun neiti 3,5vee päivittäin erinäisissä tilanteissa ilmoittaa joko että mulla on nälkä ja sekunnin päästä ei olekaan nälkä tai jano, tai pissahätä, tai illalla väsyttää ja sekunnin päästä "mua ei väsytä" totean kerta toisensa jälkeen vaan että "Aha, no nyt kuitenkin syödään. Aha, nyt menet sinne pissille. Aha, nyt käydään kuitenkin nukkumaan" Simple, vaikkakin toki välillä "hieman" ärsyttävää :heart:
Samaa meilläkin toteutetaan useinkin, nyt sille ei ole ollut tilaa, kun lapsi vetää pultit jo ennenkuin keksii väittää vastaan. Ei ehdi sanoa ees että aijaa, jännää, no tehään silti tms.
Joo, siis toki tämä minunkin neiti ne pultit siinä vetää eikä vaan hiiren hiljaa katso toteamustani. Mutta en mä ala asioista hänen kanssaan neuvottelemaan sen enempää tuollaisessa tilanteessa. Kun kysyn iltapalalle vaikka että otatko mansikka- vai banaanijogurttia, niin siinä kohtaa kun jogurtti on nenän edessä avattuna ja jos neiti ilmoittaakin, että sittenkin banaania, niin totean, että sinä valitsit mansikan ja syöt nyt sen, ottipa pultit tai ei.