Nyt auttakaas mua laatimaan sotasuunnitelma lauantaiksi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Mulla oli vähän aikaa sitten eräs yhdenillan juttu, johon olen nyt todella ihastunut. Mieskin on ehkä hiukan kiinnostunut, mutta emme ole tavanneet sen jälkeen, uusintaa on kyllä ehdottanut.

Miehellä on tooodella paljon muitakin naisia, ja se tekee minut jo nyt mustasukkaiseksi.

Lauantaina olen lähdössä juhlimaan, ja luultavasti törmään mieheen (ja naislaumaan hänen ympärillään). Toisaalta toivoisin saavani mieheltä huomiota ja hänet yöksi luokseni, mutta toisaalta pelkään, että se vain satuttaa minua lisää.

Pitäisikö minun siis lauantaina...

1. Viettää tämän miehen kanssa aikaa ja koittaa saada hänet luokseni

2. Flirttailla ja viettää muiden miesten kanssa aikaa ja tehdä tämä mies mustasukkaiseksi (luultavasti siinä kävisi niin, että mies vain jatkaisi muiden naisten kanssa juttujaan)

3. Yrittää unohtaa koko mies ja keskittyä muihin uroksiin

Vai jotain muuta?? Olen jo pitkään odottanut törmääväni häneen uudelleen, mutta toisaalta en haluaisi olla vain yksi hänen pyöritettävistään.

No, mä menisin paikalle ja katsoisin mitä tapahtuu. Olisin oma itseni, juttelisin ihmisten kanssa mutta en keskittyisi siihen mieheen ellei hän sitten tule luo ... ja silloinkin varmaan esittäisin hieman vaikeasti tavoiteltavaa :D

Yhteistyössä