Jos mies ei pidä sovitusta asiasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
kiinni, niin suututko vai annatko asian olla?

Tilanne itsellä tämä, piti koko tämä viikonloppu viettää uuden miehen kanssa ja hän vielä alkuviikolla kysyi, saanko sinut tänne koko viikonlopuksi? Kunnes mies eilen sanoi, että kaveri on pyytänyt häntä jääkiekko-otteluun. Siihen tuumin, että mene vain peliä katsomaan. Mies siihen, että milloin minä hänen luokse menen? Sanoin, että voin tulla vaikka lauantaina. Ja mies pyysi anteeksi, kun menee peliä katsomaan. Sanoi, että vietetään meidän kahdenkeskeistä iltaa lauantaina.

Itse olen sitä mieltä, että mitä on suunniteltu, niin siitä pidetään kiinni. Mutta ei näin alussa halua alkaa kiukuttelemaan ja niuhottamaan pienistä asioista. Onhan se toisaalta hyvästä, että on kummallakin omia menoja ja sitten niitä yhteisiä hetkiä. Pysyy suhde kunnossa.

Suhteen alussa en viitsisi suuttua. Vaan painuisin jonnekin pitämään ihan omaa kivaa. :p

Mutta joo. Ei noin tehdä. Ei ois kyseinen heppu jatkossa jos vakavampaa suhdetta ajattelisin.

Suunnitelmiin voi aina tehdä muutoksia, ei niitä aina kannata kiveen kirjoittaa. Kuulostaa, että mies kuitenkin tiedusteli sinun mielipidettäsi asiasta ja olisi varmaan jättänyt pelin väliin, jos olisit sitä vaatinut. Joustavuutta molemmin puolin.

Ja tämä mies on eka, joka tunteensa on minulle kertonut ( kun viime vuoden puolella oli itsellä yksi pitempi juttu joka oli yhtä henkistä vuoristorataa & muutama hetken juttu missä mies perääntyi lähes heti. Jättivät ikävät jäljet henkisellä tasolla )

Muutenkin vaikuttaa niin kivasti olevan suhteessamme mukana. Ne ovat tärkeitä juttuja itselle.

Yhteistyössä