Nyt auttakaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis mä lähen kyllä hänen kanssaan kahville.
Ei se tee musta heti toista naista.
meinaan kysyä, miksi halus lähteä.

Tule kertomaan tänne uteliaille sitten miten kävi, ja mistä oli kyse ja miks.

Älä kerro näille mitään, tulevat vaan kateellisiksi!

Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
se pettämispäätös tehdään siinä vaiheessa kun päätetään lähteä sinne ensimmäiselle kahvikupilliselle. Näin ainakin useamman aviolitto-oppaan mukaan. Eli jos et halua hajottaa perhettä niin älä mene.

Jaa, no eiköhän se mies ole vastuussa siitä, haluaako hajottaa perhettään vai ei.

Ei ap ole kyllä vastuussa varatun miehen käytöksestä. Siltikin, tommonen "me käydään vaan kahvilla ja siinä ei ole mitään väärää" on itsensä huijaamista. Kysypä mieheltä tietääkö vaimonsa sinun kanssa kahvittelusta? Kait se tietää, kun siinä ei kerta mitään väärää ole?

Alkuperäinen kirjoittaja Toinen nainen:

Sori mutta.... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:

Ensimmäinen kade ilmoittautui!

apn mielestä mies on hälle täydellinen. Eli sitä miestä on viemässä tarkoitukenmukaisesti. Jo ennen ekatrffejä toivoo että mies jättäis vaimonsa. Onnea vaan. Muista sitten että siinä mukana tulee sitten aika iso kasa vihaa mukana joka suunnasta.

Minä en menis tässä tapauksessa, jos kerran tuntisin vetoa varattuun mieheen. Koska se on moraaliani vastaan, en haluaisi ottaa riskiä että suhde eteneekin kahvilla käymisestä läheisemmäksi.
Miespuolisten kavereitten kans toki käyn kahvilla ja mieheni saa mennä naispuolisten kavereitten kans.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:

Ensimmäinen kade ilmoittautui!

:saint: Mä en nyt ihan käsittänyt, mistä olen kateellinen?

Luin vain aloituksen.

Naimisissa oleva autokoulunope pyytelee oppilastaan kahville. Taitaa olla pelimiehiä.

En lähtisi kahville. Vastakkaista sukupuolta olevia kavereita saa olla, mutta autokouluopettajastani en sellaista haluaisi. Onhan tuo mies taatusti huomannut ap:n(kin) häneen ihastuneen (kun mä olin autokoulussa, joka toinen ihastui ajo-opettajaan). Kahville meno voisi tulla kyseeseen, jos ne kahvit tarjottaisiin miehen kotona vaimon ja lasten ollessa paikalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
se pettämispäätös tehdään siinä vaiheessa kun päätetään lähteä sinne ensimmäiselle kahvikupilliselle. Näin ainakin useamman aviolitto-oppaan mukaan. Eli jos et halua hajottaa perhettä niin älä mene.

Jaa, no eiköhän se mies ole vastuussa siitä, haluaako hajottaa perhettään vai ei.

Ei kun palstamammojen mielestä mies on aina vietävissä ja nainen on moraaliton vamppi. Jos mies pettää syy on aina toisessa naisessa, ei miehessä.

Mä en tuollaiseen kunniattomaan, petolliseen ja raukkamaiseen mieheen koskisi pitkällä tikullakaan!!! Ei kunnioita vaimoaan ja lapsiaan sitä vertaa että ottaisi eron ennenkuin alkaa vilkuilla uutta. Tuollaisessa ihmisessä ei ole mitään kiinnostavaa, hän on moraaliton eikä omaa arvostamiani arvoja.
Eikä tuollainen kahvittelu ole viatonta, tiedät sen ap itsekin, älä siis selittele. Alennat itsesi kun menet mukaan tuollaisen pellen touhuihin!

Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
Mä en tuollaiseen kunniattomaan, petolliseen ja raukkamaiseen mieheen koskisi pitkällä tikullakaan!!! Ei kunnioita vaimoaan ja lapsiaan sitä vertaa että ottaisi eron ennenkuin alkaa vilkuilla uutta. Tuollaisessa ihmisessä ei ole mitään kiinnostavaa, hän on moraaliton eikä omaa arvostamiani arvoja.
Eikä tuollainen kahvittelu ole viatonta, tiedät sen ap itsekin, älä siis selittele. Alennat itsesi kun menet mukaan tuollaisen pellen touhuihin!

Ja saman tekee sinullekin jos suhteenne etenee ja arkipäiväistyy. Siinäpä ihana tulevaisuudenkuva - tuollaiset säälittävät paskat eivät muutu, niin se vain on!

Yhteistyössä