Nyt auttakaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Naimisissa:
No tää ap tuskin tässä mitään väärää tekee vaikka uteliaisuudesta kahville meneekin. Miehellä joko on tai ei ole puhtaat jauhot pussissa, mutta mun mielestä ap on vapaa menemään. Mies taas vastaa omista tekemisistään.

Toki ap on vapaa menemään, iteppähän soppansa keittää kun tietää mihin kuvioon on ittensä tunkemassa mukaan.

Mistä sä voit tietää mikä kuvio niillä on?
Ehkä ne on jo eroamassa?!

Niin, tai sitten ei. Vaan mies haluaa vaan pesää.
Jossitellaanko lisää?

ehkäpä ei jossitella vaan meen sinne kahville ja otan asioista selvää.
Katsotaan sitten mitä tapahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Kiitos :)

Ps. te monet mammat, jotka ette edes kahville uskaltais mennä. Oletteko te sitten sellaisia, että ette voi keskustella, ja sekin on teistä pettämistä?? Kahvilla istuminen? Mitäs sitten, jos on miespuolisia kavereita? Pitääkö niillekin sanoa ei, kun astuu avioliiton onnelliseen satamaan? Pettäisikö miehenne teitä tosiaan, jos kävisi jonkun naisen kanssa KAHVILLA? Onko se teidän mielestä automaattisesti sitä, että eka käydään kahvilla, sitten siirrytään kaupungille, käsi hivuttautuu toisen lanteille ja siitä siirrytään hotelliin naimaan. Kuulkaas, niin käy usein vain elokuvissa!

Ottaisinko yhteyttä johonkin mieheen ja haluaisin tavata hänet, jos en hänestä mitään haluaisi? En.
Jos mieheni lähtisi naisen kanssa kahville selkäni takana, niin kyllä, se on mielestäni henkistä pettämistä.

KAverit on asia erikseen, heidät voi esitellä myös kumppanilleen.

Ok, nyt täytyy sanoa, että voi voi.

Taitaa palstamammat vaan pelätä, ettei olis ap:n kuvailema mies se oma mies ;) :D Sori, oli pakko!

Voi harmi kun et muuta enää keksinyt. =)

No, mitäpä tuohon nyt enää oikeastaan voi sanoa? Ihmettelen erittäin suuresti teidän joidenkin vaimojen suhtautumista kahvikupposen ääressä jutusteluun. Vai että sekin on jo pettämistä. Ostakaa hyvänen aika miehellenne silmälaput, niin ei vaan näe kaupungilla koskaan ketään kaunista naista!

No puhuu täyttä asiaa!

Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Siis ainut vaihtoehtoko tässä muka on et mies on täys kusipää ja musta tulee toinen nainen.

Ei kun se mies on rakastunut suhun korviaan myöten ja on jättänyt vaimonsa (ja lapsensa) ja on nyt odottamassa sua, että voitten yhdessä ratsastaa auringonlaskuun ja elää yhdessä onnellisina elämänne loppuun asti.

:whistle:

En kai mä nyt tollasta luule.
Mutta on se kumma ettei kahvilla voi käydä :D

Ehkä kaikilla ei ole niin kireä suhde ettei muiden kanssa kahvitella sais...

No, mitäpä tuohon nyt enää oikeastaan voi sanoa? Ihmettelen erittäin suuresti teidän joidenkin vaimojen suhtautumista kahvikupposen ääressä jutusteluun. Vai että sekin on jo pettämistä. Ostakaa hyvänen aika miehellenne silmälaput, niin ei vaan näe kaupungilla koskaan ketään kaunista naista!

Meneeköhän sulla nyt pikkusen puurot ja vellit sekasin. Minäkin voin käydä miespuoleisen kaverini kanssa kahvilla. Tuo ap:n tapaus on vähän eri juttu. Ja jos et sitä tajua, niin ole tajuamatta.

No tää ap tuskin tässä mitään väärää tekee vaikka uteliaisuudesta kahville meneekin. Miehellä joko on tai ei ole puhtaat jauhot pussissa, mutta mun mielestä ap on vapaa menemään. Mies taas vastaa omista tekemisistään.

Toki ap on vapaa menemään, iteppähän soppansa keittää kun tietää mihin kuvioon on ittensä tunkemassa mukaan.

Jossitellaanko lisää?

Näin juuri! Et ole toinen nainen, kun menet jonkun miehen kanssa kahville, et todellakaan! Olet toinen vasta, kun te päätätte jotain touhuta, jos päätätte. Itse ainakin menisin. Se on miehen asia, mitä elämältään tahtoo.

Jossitellaanko lisää?

Tuu kertomaan ihmeessä, niin saadaan jossitella lisää. =)

Siis ainut vaihtoehtoko tässä muka on et mies on täys kusipää ja musta tulee toinen nainen.

Ei kun se mies on rakastunut suhun korviaan myöten ja on jättänyt vaimonsa (ja lapsensa) ja on nyt odottamassa sua, että voitten yhdessä ratsastaa auringonlaskuun ja elää yhdessä onnellisina elämänne loppuun asti.

:whistle:

En kai mä nyt tollasta luule.
Mutta on se kumma ettei kahvilla voi käydä :D

Ehkä kaikilla ei ole niin kireä suhde ettei muiden kanssa kahvitella sais...

Se on vähän jännä juttu tuo kahvilla käyminen ja se, miten siihen suhtautuu. Mä vaimona ajattelen sitä vaimoa ja hänen tunteitaan, ja ei se musta tai mun ja miehen suhteesta tiukkaa tee, jos en hyväksy että selän takana käydään kahvilla oppilaan/asiakkaan kanssa. Joku ystävä on eri asia kuin uusi tuttavuus.

noniin, pääsinpä takas tähän keskusteluun. Koko 2+ rupes herjaamaan. Niin, piti sen verran tarkentaa, että ei tietenkään ole sallittua pettää! Mutta pettäminen ja kahvilla käynti on kyllä ihan eri asia, toiselta planeetalta. Mun mielestä vaan kahvilla käynti ei oo pettämistä, eikä se nainen ole siinä toinen nainen, kun kahvilla käy. Ihan oikeesti, menkääpä naiset itseenne, ja miettikää vähän. Saako miehenne käydä baarissa ilman teitä, tai palkkaamaanne yksityisetsivää??

Fiksu mies: katsoo ensin tulisko hänen ja ap:n jutusta jotain ja tekee vasta sitten eropäätöksensä, jos tekee. Valitsee kumpi on pienempi paha, vaimon kanssa eläminen vai ero. Jos se tosissaan ap:n haluaisi, niin sehän eroisi ensin ja ottaisi vasta sitten yhteyttä jos jotain on mielessä. Nyt se turvaa selustansa ettei vaan jää yksin.

Melkoinen mammanpoika kultamussukka, mä en vilkaisiskaan :saint:

noniin, pääsinpä takas tähän keskusteluun. Koko 2+ rupes herjaamaan. Niin, piti sen verran tarkentaa, että ei tietenkään ole sallittua pettää! Mutta pettäminen ja kahvilla käynti on kyllä ihan eri asia, toiselta planeetalta. Mun mielestä vaan kahvilla käynti ei oo pettämistä, eikä se nainen ole siinä toinen nainen, kun kahvilla käy. Ihan oikeesti, menkääpä naiset itseenne, ja miettikää vähän. Saako miehenne käydä baarissa ilman teitä, tai palkkaamaanne yksityisetsivää??

Miten baareissa käyminen liittyy siihen että naimisissa oleva mies ottaa yhteyttä entiseen asiakkaaseen jonka kanssa on ollut flirttiä ja pyytää kahville? Millaisia naisia täällä oikein pyörii? Oksettavaa.

Miten baareissa käyminen liittyy siihen että naimisissa oleva mies ottaa yhteyttä entiseen asiakkaaseen jonka kanssa on ollut flirttiä ja pyytää kahville? Millaisia naisia täällä oikein pyörii? Oksettavaa.

Sillä tavalla, että baarissahan on todella helppo löytää joku mukava mimmi.

Menisitkö kahville, jos mies sanoisi jo ennen kahvitreffejä, että hän ei sitten suunnittele mitään suhdetta vaan ihan kaveripohjalla ja haluaisi esitellä sinut myös vaimolleen?

Sillä tavalla, että baarissahan on todella helppo löytää joku mukava mimmi.

Missä vaan on helppoa löytää mukavia ihmisiä jos vaan on sosiaalinen. Ei tässä siitäkään ole kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Menisitkö kahville, jos mies sanoisi jo ennen kahvitreffejä, että hän ei sitten suunnittele mitään suhdetta vaan ihan kaveripohjalla ja haluaisi esitellä sinut myös vaimolleen?

Tottakai, ihmisellä ei ole koskaan liikaa ystäviä!

jaha, nyt tää meni taas siihen, että joku muukin esiintyy no:na. No, mä tästä taidan häippästä. Meehän ap sinne kahville, mutta pidä pääs kylmänä. Muista, että pettäminen on se, minkä teet väärin, jos teet. Kahvilla käynti ei ole pettämistä.

Ei ole kyse siitä, että onko kahvilla käynti pettämistä, vaan siitä, että nälkä kasvaa syödessä. Hyvällä tuurilla(?) ap alkaa käymään miehen kanssa säännöllisesti kahvilla ilman suhdetta, mutta riittääkö se ap:lle pidemmän päälle? Haluaako hän miehestä mukavaa kahviseuraa vai suhteen?

Jos/kun ap menee kahville, niin todennäköisesti joku saa sydänsuruja pitkällä aikavälillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Avoin mieli:
tollaisilla ap on kaltaisille on olemassa oma nimityksensä...

Ahaa! Täällä jaellaan jo arvonimiä?!

Aha, että tälle linjalle lähdetään...

oon siis heti se hoolla alkava jos lähen kahville.
sanoin jo etten aloita mitään salasuhdetta.

tsiisus ku tiukkapiposta porukkaa!!

No kiva. Mutta entäs ap, jonka suurin motiivi mennä taitaa olla se, että on ihastunut tähän mieheen. Menisitkö ap uuden ystäväperheen toivossa?

No kiva. Mutta entäs ap, jonka suurin motiivi mennä taitaa olla se, että on ihastunut tähän mieheen. Menisitkö ap uuden ystäväperheen toivossa?

Elämä on täynnä ihmeellisiä asioita!

tollaisilla ap on kaltaisille on olemassa oma nimityksensä...

Ahaa! Täällä jaellaan jo arvonimiä?!

Aha, että tälle linjalle lähdetään...

oon siis heti se hoolla alkava jos lähen kahville.
sanoin jo etten aloita mitään salasuhdetta.

tsiisus ku tiukkapiposta porukkaa!!

ÄLÄ VÄLITÄ! Tee niinkuin sydän sanoo!

Yhteistyössä