nyt autatte!!!

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
haluttaa suklaata niin perkeleesti!!! lakossa ollu jo kolmisen viikkoa.. hemmetti, kun en enä muuta aattelekkaan..kuin se fazerin punanen ihanasti sulais kielenpäällä.. :o :o :o miks tää lopettaminen on niin vaikeeta!? kohta oon menossa kauppaan ja tiän että nyt tulee oleen tosi kova paikka jättää se suklaa sinne hyllyyn :x :x :| :ashamed:

Kierrä karkkihylly tietoisesti kaukaa, niin ettet edes näe niitä suklaalevyjä, muuta neuvoa en keksi.

tomaattia suosittelen. ostat luomu tai muita laadukkaita tomaatteja ja kun himo iskee, syöt tomaatin hitaasti. takaan, että suklaanhimo taittuu. testasin tämän vuonna 2003.

Miksi ihmeessä lopettaisit..? Etkö ole lukenut kaikkia tutkimuksia suklaan terveyttä ja hyvinvointia edistävistä vaikutuksista.
Nautiskele vaan hyvällä omalla tunnolla =)

Mitä ihmettä on Fazerin punainen?

Ja MIKSI olet lakossa? Mie oon tuota miettiny ja päättäny etten aio kokonaan jättää mässäilyä, vaan yksi mässypv viikossa vaikkapa. Turhaa ittensä kiusaamista tuollainen suklaalakkoilu. :whistle: :wave:

ainiin, olenhan määki palannut suklaan syöntiin, joskus pala-kaksi tummaa suklaata portviinin kanssa, nam. fazerin punanen on muuten sata kertaa parempaa ku sininen.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:

Ja MIKSI olet lakossa? Mie oon tuota miettiny ja päättäny etten aio kokonaan jättää mässäilyä, vaan yksi mässypv viikossa vaikkapa. Turhaa ittensä kiusaamista tuollainen suklaalakkoilu. :whistle: :wave:

Fazerin punanen on sitä sinistä parempaa suklaata. Eikä ruveta heti kinastelemaan asiasta! :D On siiis vaaleeta maitosuklaata kun sininen on perusmaitosuklaa. Tulihan sekavasti selitettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:

:o :o fazerin punanen?! suklaa levy?!!! mulla menee ihan mahottomiin suklan syönti ku en voi lopettaa ennen ku oon syöny sit koko levyn!! ja niistä pikku pötköistä ei tule ku paha mieli... ja mie lihon ihan älyttömän helposti tolla suklaalla.. mä n saa ittelleni mitään kontrollia siihen, jos meen sen yhenkään palan ottaan... :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Miekin tykkään suklaasta mut miulla on jotenki sellanen kumma juttu että voin maksimissaan syödä sen neljä palaa ja sit öklöttää. Sama on kyllä muidenki karkkien kohdalla, muutama menee ja sit tökkää :x

Ja juu, tuo Fazerin punanen on miunkin ehdoton suosikki ;) :p

Kohta viimekertaisesta suklaapalasta 3 vuotta ja karkkeista... Pidä tyttö pintas. Kyllä se siitä!

Itselläkin tuli jostain syystä suklaanhimo pari päivää sitten, kun lapsille ostin suklaa levyn. Haistelin sitä oikein paperin läpi. Onneksi kuitenkin tulin järkiini :)

hyvä hyvä, pikkupötkö on parempi ku levy. ja eikö maistukin huonommalle ku odotit? ainakin mulle ja geishalle kävi näin.. mutta enköhän mä taas jouluun mennessä opi sitä vetää saavi-kaupalla.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
eihän elämä yhteen patukkaan kaadu :hug:

no ei..ja kun ollu jo jonku aikaa ilman suklaata, ni ihan oli oikeastaan soppelin kokonen tämä pikkunenki... mutta mutta...saas nähä lähipäivät..kun menee antaan pikkusormen ja silleen.. :|

Nuista fazerin suklaista tuli mieleen, vieläkö ne tekee sitä riisisuklaata?? Kaupoista sitä levyä joskus yritän kattella, mutta ei ole kuin sitä (minusta pahaa) sun rice levyä :(