haluttaa suklaata niin perkeleesti!!! lakossa ollu jo kolmisen viikkoa.. hemmetti, kun en enä muuta aattelekkaan..kuin se fazerin punanen ihanasti sulais kielenpäällä..
miks tää lopettaminen on niin vaikeeta!? kohta oon menossa kauppaan ja tiän että nyt tulee oleen tosi kova paikka jättää se suklaa sinne hyllyyn :x :x :| :ashamed: