Nyt aukes lappalainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
volbeat- a moment forever
http://www.youtube.com/watch?v=Hy3rnIHKBI4&feature=related

Jumalauda kuinka hyvä biisi! B) Vuoden alusta rokittanut eikä vaa kyllästy B)

little-george-pic.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Muista sitten nyökytellä ymmärtäväisesti kun lappalainen pääsee avautumisessaan pidemmälle, vaikkei yhtään kiinnostaisikaan kuunnella poronpuremisjuttuja.

Aivan sama, moon savolainen. vastuu siirtyy kuulijalle B)

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
...jotain movetroneja sun muita tilutuksia, kuvastaa aika paljon ihmistä mitä ne kuuntelee :D Ihan nössöjä :D

Mistäs seurakunnasta pastori tulee ja miltä vuosikymeneltä, kun MOvetronia muistelee. Missä sä ooot...?

Alkuperäinen kirjoittaja Daisari Sussein:
...jotain movetroneja sun muita tilutuksia, kuvastaa aika paljon ihmistä mitä ne kuuntelee :D Ihan nössöjä :D

Mistäs seurakunnasta pastori tulee ja miltä vuosikymeneltä, kun MOvetronia muistelee. Missä sä ooot...?

Salaa mä kumminkin kuuntelen seppotapioo ja hectoria B) Ja mulla on Paula Koivuniemen nimmari tississä B)

Alkuperäinen kirjoittaja Daisari Sussein:

Salaa mä kumminkin kuuntelen seppotapioo ja hectoria B) Ja mulla on Paula Koivuniemen nimmari tississä B)

Omakuva?

Yhteistyössä