Muistaako kukaan Candy-animaatiota lapsuudesta? (video)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dynamiitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dynamiitti

Aktiivinen jäsen
04.03.2009
3 304
2
38
Jyväskylä
http://www.youtube.com/watch?v=NDrFPsEt9q8

Tulipa nostalginen olo kun muistelee noita! Oli lempparipiirretty lapsena. Heh, halusin pienenä samanlaiset saappaat kuin Candylla. :D Jotenkin ihana omapäinen poikatyttö. ;) Saakohan noita nykyään mistään dvd:nä?

Mä noita kans etin just mut en ainakaan mä löytäny mistään. Siellähän oli joku kiista takana miks tökkäs kesken kaiken levitys. En o nähny noista ku 1-4 et pitäis kai kattoo tubesta ne mitä löytää et sais mielenrauhan :D

Muistan. Ne oli niiiiin ihania. Meillä tais olla ne kaikki VHS-kasetteina, mutta mihin lie joutuneet.

Meidän faija tosin vihasi niitä. Sekin muistaa vieläkin "ne helvetin piirretyt pikkulikka-leffat, joissa itkettiin ihan koko ajan alusta loppuun" :laugh:

DVD:nä en ole löytänyt, huuto.netistä yritin joskus etsiä ihan VHS-muodossa, mutta ihan törkeän hintaisia :o

Alkuperäinen kirjoittaja niina:
oliko tuo candy jossai vaiheessa orpokodissa? vai muistelenko nyt väärin?

Joo, se oli justiin se ensimmäinen osa missä Candy löydettiin vauvana puun juurelle jätettynä lumisateessa. Vieläkin itkettää kun katsoo sen ekan osan. :'( On videolta itse dvd:lle kopsattuna versiona se eka jakso, mutta olisi kiva saada parempilaatuisena.