NYT arvon mammat auttakaa, glitterkärjet...

  • Viestiketjun aloittaja eräs vieras
  • Ensimmäinen viesti
eräs vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no harmi...:
...ku ei ole tullut otettua kuvia. :S
joo iski pien ressi tässä kun malli ilmoitti 45min sitten et tenava oksentaa eikä pääse, viime hetkellä sain uuden tilalle ja nyt hälle ei käy ne mitä suunnittelin, näyttö 9.00 huomenna glitterkoristeista :)
 
eräs vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kamalia kaikki.
vittu kysyinkö sun mielipidettä?
olet teini? vai miksi pitää heti kirota? joo, moni vastaa ilkeästi mutta pitääkö alentua samalle tasolle?
en ole teini mut mä en kysynyt kenenkään mielipidettä. mulla on tasan 6h aikaa nukkua ja kohta ei sitäkään, sängystä suoraa koneelle. Ideat hieman kadoksissa.
 
..
"oisko noi tyhmät"- mun mielestä tossa kysytään aika selkeästi jonkun mielipidettä..

no anteeksi :( ei saa nyt viilata pilkkua.. kauniita unia ja toivottavasti löydät jonkun kivan :) nuo vihreät tosiaan on tosi nätit..
 
eräs vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
"oisko noi tyhmät"- mun mielestä tossa kysytään aika selkeästi jonkun mielipidettä..

no anteeksi :( ei saa nyt viilata pilkkua.. kauniita unia ja toivottavasti löydät jonkun kivan :) nuo vihreät tosiaan on tosi nätit..
hmmm, kysyinkö ekassa tekstissä? en? ja vastaukses tuli sen jälkeen... ennen mielipiteen kysymistä. *viilaa lisää*
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja eräs vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
"oisko noi tyhmät"- mun mielestä tossa kysytään aika selkeästi jonkun mielipidettä..

no anteeksi :( ei saa nyt viilata pilkkua.. kauniita unia ja toivottavasti löydät jonkun kivan :) nuo vihreät tosiaan on tosi nätit..
hmmm, kysyinkö ekassa tekstissä? en? ja vastaukses tuli sen jälkeen... ennen mielipiteen kysymistä. *viilaa lisää*
mä en kirjoittanut sitä yhtä kommenttia.. kunhan vain väsyneenä liityin keskusteluun.. olet kyllä oikeassa tuossa, kysyit mielipidettä vasta sen jälkeen.. :D
 
eräs vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Noi vihreät on kivat, itse tosin tykkäisin jonkin toisen värisistä. Miten teet nuo glitterit, jotain kynsilakkaa jossa on seassa hileitä?
Teen geelikynsiä kynsistudiossa, eli geeliin sekoitan tuon glitterhileen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja eräs vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Noi vihreät on kivat, itse tosin tykkäisin jonkin toisen värisistä. Miten teet nuo glitterit, jotain kynsilakkaa jossa on seassa hileitä?
Teen geelikynsiä kynsistudiossa, eli geeliin sekoitan tuon glitterhileen.
Millainen koulutus teillä geelikynnentekijöillä (anteeksi, en tiedä oikeaa ammattinimikettä :D ) oikein on?
 

Yhteistyössä