Nyt arvaamaan ollakko vai eikö olla raskaana =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hui

Vieras
Ja joo, heti alkuun voin sanoa että ihan leikkimielellä tässä kyselen. Mies lähti jo testin ostoon =D

Eilen aamulla alkanut älyttömän oksettava ja etova olo. Menee ohi hetkeksi kun jotain suolaista syön. Syönnin jälkeen tulee suuhun kakkamaku (sama kuin esikoista odottaessa).
Eilen olis pitäny menkkojen alkaa, mutta tulee vain vaaleanpunaista limaa pyyhkiessä. Ja ei edes joka vessareissulla. Toivo siis osin jo menetetty tuon tuhrun vuoksi, mutta kuitenki sitä toivoo että josko sittenkin.. Kun tuo etova olo on ja pysyy.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Toivotaan parasta..tulehan kertomaan miten kävi kuhan testin saat näppiis:)
*peukut pystyssä*

Tulen kyllä heti sitten ilmoittamaan miten kävi =)
Tarkoitus testailla illemmasta kunhan saan pantattua vessassa käyntiä ensin muutaman tunnin.

Hitsi että alkoi muuten jännittämään, vauvaa toivottu jo yli 1,5-vuotta ja nytkö se sitten on totta .. Eipä ihanampaa joululahjaa voisi toivoakaan :)

Mullakin on ollut etovaa oloa ja myöhästyneitä menkkoja, ihan silkasta raskauden pelosta. Joten miksei psyyke voisi tehdä tepposia myös toisinpäin? Verinen limavuoto kuulostaisi alkavalta vuodolta...
Mutta testin tehtyäsi tiedät.

en vielä, päätin tehdä testin aamulla. Niin onpahan ainakin pissaa pidätelty tarpeeksi =)
Ja ei tule ns. turhaa tehtyä jos tämä limaveri muuttuu oikeaksi kunnon vuodoksi.

APUA APUA APUA se ON HAAMU !!!!!!!!!!!!!! En malttanut jättää testia aamuun. Äsken tein ja heti minuutin päästä siinä näkyi haamu =DDDDDD Siis ei voi olla totta, ei uskalla edes uskoa todeksi. Jätin testin wc-pöydälle ja odotan että mies löytää sen ja katson näkeekö myös hän sen haamun.. ettei vain ole mun aivojen tuotos !
Hitto että on uskomaton olo..

Ollaan sit vähän kuin samassa veneessä =D
Mulla piti menkkojen alkaa viime viikonloppuna, mutta tuli vaan vähän sellasta vaaleanpunaista limaa. Jouluaattona tein testin ja tuli haamu... tänä aamuna tein uuden ja taas haamu. Mulla on mammaksi.fi-sivuilta tilattuja testejä, mutta taidan käydä hakemassa apteekista jonkun "kunnon" testin, vaikka varmasti nuokin ihan ok. Haluan nähdä kunnollisen kirkkaan viivan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ollaan sit vähän kuin samassa veneessä =D
Mulla piti menkkojen alkaa viime viikonloppuna, mutta tuli vaan vähän sellasta vaaleanpunaista limaa. Jouluaattona tein testin ja tuli haamu... tänä aamuna tein uuden ja taas haamu. Mulla on mammaksi.fi-sivuilta tilattuja testejä, mutta taidan käydä hakemassa apteekista jonkun "kunnon" testin, vaikka varmasti nuokin ihan ok. Haluan nähdä kunnollisen kirkkaan viivan.

Onnea =D
Mies haki eilen apteekin oman raskaustestin. Siihen tuli heti haamu näkyviin joka vahvistui ihan kunnon viivaksi. Jotenkin on tosi epätodellinen olo, haluttais tehdä uus testi itsekin vielä, ihan vain varmistukseksi =)

Yhteistyössä