NYT APUA TOSI TOSI NOPEASTI!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon 15, 5v poika ja mulla on tosipaha ongelma. Oon välillä huomannu kiihottuvani nuoremmista n.8-11v lapsista jos ovat olleet mielesyäni söpöjä. Kiihotukset ovat olleet aika lieviä.

Oon myöskii aina ollu kiinostunnu oma ikäsistä. Tällä hetkellä ihastusta ei ole.
Aloin pohtia yksinään kaikenlaista, että mitä jos olen pedofiili tai vielä pahempaa olen pedofiili ja se johtuu siitä, että mulla onkin jokin aivokasvain josta en ole tiennyt. Luin netistä sen saattavan aiheuttaa tuollaista.

Lopulta uskalluin kysyä sexposta ja sieltä sain vastauksen, ettei mulla ole syytä pelätä olevani pedari. Ja ettei aivokasvain aiheuta pedofiilia ja siis lukemani juttu on ollut ehkä huhu tai yksittänen tapaus. Ja siinä oli kaikkea, että vaikutan täysin normaalilta ja et ihmisille voi tulla kaikenlaisia ajatksia sekä pedofiilit kärsivät vahvasta ja pakomomaisesta tarpeestä päästä lasten lähelle. Tota mulla ei ole. Tuo rahoitti mua ha unohin koko asian jo.

No sitten tulikin vastaus toiseen viestiin jonka lähetin samoihin aikoihin. Sen lähetin nuorten elämä sivustolle ja siinä taas vastaaja kertoi millainen on pedofiili ja että minun olisi hyvä hakeutua terveydenhoitajalle ja sitä kauttaa asian tuntijoiden puheille ja tutkimuksiin asiasta.

Sekä että aivokasvainta epäillessä pitää tehdä tutkimuksia.

Tuo viesti tosissaan PELÄSTYTTI minut. Sillä tuon mukaan minulla on ilmeisesti syytä huolestua ja, että pedofiilisuus voi johtua aivokasvaimesta. Kuitenkaan ei vastanut siihen onko mun syytä pelätä että oon pedofiili.

Miten voi tulla noin erivastauksia? Ja kumpaa voi luottaa? Itseäni asia ei muuten enää huolestuta paitsi tuo toinen viesti kylläkin.

vierailija
Ja siis siinä viestillä oli, että kannattaa hakeutua asiantuntijoiden puheille ja että saataisiin pelko pois. Saatoin vaikuttaa siinä ehkä huolestuneemmalta kuin sexpon viestissä.

Varsinkin tuo aivokasvain juttu pelästytti minua. Minä itse siis vain epäilen sitä ei kukaan muu.

AP

vierailija
Enkä kyllä esimerkiksi kaupassa kiinitä mitään huomiota lapsiin. Toki jos alan kovasti miettiä tätä niin tuo pahenee mutta yleisesti ottaen ei asia ole noin. En kaipaa pääsyä asian tuntija puheille vaan haluan vain tietää onko tämä nyt normaalia vai ei?

-AP

Voi sua. Olet itsekin vasta lapsi, etkä mikään pedofiili. Kun kyselet netissä joillain sivustoilla tommosia, niin ne saattaa käskee sut lääkäriin varmuuden vuoksi. Sun ei pidä pelästyä joka ikistä ajatustasi, ei ne ajatukset mitään tee. Tulet vaan hukkuksi kun et päästä ajatuksia menemään vapaasti. Kaikille ihmisille tulee joka ikinen hetki satoja eri ajatuksia ja mielleyhtymiä. Ei ne tarkota yhtään mitään.

Jos tulee joku outo ajatus, niin aattelet, et noh, olipa outo ja seuraavaa kehiin. Tarkkailet itseäsi liikaa ja toi itsetarkksilu on sun pahin ongelmasi. Sun ongelmaa pahentaa se, että etsit tietoa netistä ja keksit kaikkia skenaarioita ja kyselet.

Sulla on ongelma, ja se on oikee ongelma, mutta sun ongelmas ei oo se mitä luulet sen olevan.

No minä olen työni puolesta jo kymmenisen vuotta ollut tekemisissä kaikkien aivokasvainta sairastavien nuorten kanssa Etelä-suomen puolelta, ja koskaan ei kukaan ole kertonut että olisi viime aikoina alkanut tuntemaan vetoa lapsiin seksuaalisessa merkityksessä. Joten uskallan sanoa että sinun ei tarvitse pelätä aivokasvainta tuolla perusteella.
Enemmänkin kyse on murrosiän hormoonitoiminnasta ( kiihottaminen) ja se on normaalia. Lisäksi tarkkailee itseäsi paljon, ja kiinnität nyt tähän asiaan huomiota.
Uskon että olet ihan kunnossa, ja voit huokaista ja jatkaa elämääsi normaalisti. Jos nämä pelot jatkuvat kovina , niin voi olla hyvä käydä juttelemassa jonkun kanssa jotta ahdistuksesi helpottaisi

Ootkos muuten poika, koskaan puhunut vanhemmillesi näistä peloista? Tietenkään et, että luulet olevasi pebofiili, mutta niistä muista, että jos on tullut pituutta mitatessa virhe, tai että jos sinulla on kasvain tai jotain sairauksia tai että jos ajattelet väärin? Tai siis, tietävätkö vanhempasi, että sulla on tämmöinen ajatusvankila?

Jos ne ei tiedä, sun kannattas kertoa. Mulla on 16 vuotias poika ja mun sydän särkyis jos sen pitäs kysellä neuvoa aikuisilta jostain tämmöseltä palstalta missä kuka vaan voi kieli poskessa vastata mitä vaan. Jos ei oo vanhempia, sun pitäs löytää joku jolle voit puhua. Olet ihan liian huolissaan kaikesta.

Yhteistyössä