Olen käynyt siellä nyt minuutin välein hetken hyssyttämässä mutta heti kun lopetan, alkaa kamala rääyntä :ashamed: Panadolin annoin suppona josko hampaat vaivaa mutta ei oo helpottanu. Nyt koitin pimentää huonetta josko se auttaisi, ei. Vaipassa ei ole mitään ja syönyt on hyvin tänään eikä huoli pulloa