Nyt apua. Mitä teen tuolle lapselle kun se ei nuku!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Olen käynyt siellä nyt minuutin välein hetken hyssyttämässä mutta heti kun lopetan, alkaa kamala rääyntä :ashamed: Panadolin annoin suppona josko hampaat vaivaa mutta ei oo helpottanu. Nyt koitin pimentää huonetta josko se auttaisi, ei. Vaipassa ei ole mitään ja syönyt on hyvin tänään eikä huoli pulloa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
hän on 1-vuotias.
Mä vähän luulisin että jos korvat vaivaa niin se panadoli auttas hiukan siihenkin.... :/

Joskus ei auta kuin paikallispuudutus eli ne korvatipat. Korvat vain usein kipeytyvät juuri yöksi. Voihan se tietty olla jokin vaihekin vain, esim. eroahdistus tms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
hän on 1-vuotias.
Mä vähän luulisin että jos korvat vaivaa niin se panadoli auttas hiukan siihenkin.... :/

Joskus ei auta kuin paikallispuudutus eli ne korvatipat. Korvat vain usein kipeytyvät juuri yöksi. Voihan se tietty olla jokin vaihekin vain, esim. eroahdistus tms.

Sitä se voi olla kun muutenkin roikkuu mun kanssa ihan koko päivän eikä hetkeksää päästä mua silmistään. Ehkä juur siksi käyn siellä n.1min välein (huono idea?) ja lohdutan mut kuten sanottu ei mitään vaikutusta......
 

Similar threads

Yhteistyössä