T
todella väsynyt äiti
Vieras
Eli täältä löytyy 8kk ikäinen tissitakiainen joka ei huoli tuttia, ei tuttipulloa. Kiinteitä syödään vielä aika vähän, tarjoan kyllä 3 krt päivässä mutta vatsaan asti menee vain 1-2dl per päivä. Nyt neidistä on tullut öisin kamala tissin lutkuttaja, syö puolen tunnin-kahden tunnin välein. Ja ei suostu nukahtamaan muuten kuin tissin kans. Itse olen jo niin väsynyt näitten valvomisien kans että helpompi antaa sitten sitä tissiä kun huudattaa ja valvoa. Päivisin kun ei nukkua voi, muut lapset on kotona ja ovat jo sen verran isoja että eivät päikkäreitä nuku.
Antakaa neuvoja mitä teen... Olen miettinyt imetyksen lopettamista kokonaan mutta saako tuo raukka sitten ravintoa tarpeeksi kun ei kiinteitä syö kunnolla ja muutenkin ollaan käyty neuvolassa painokontrollissa kun on hoikka neiti. Vai rupiaisko syömään kiinteitä paremmin ja huolisko ehkä tuttipullon jos lopetan imettämisen. Vai pitäiskö jotenkin päästä vain tuosta yösyömisestä, vinkkejä siihen kaivattaisiin vai mitä teen. Onks kellään samanlaista, auttakee... Ei noitten toisten kans ole näin vaikeeta ollut......
Antakaa neuvoja mitä teen... Olen miettinyt imetyksen lopettamista kokonaan mutta saako tuo raukka sitten ravintoa tarpeeksi kun ei kiinteitä syö kunnolla ja muutenkin ollaan käyty neuvolassa painokontrollissa kun on hoikka neiti. Vai rupiaisko syömään kiinteitä paremmin ja huolisko ehkä tuttipullon jos lopetan imettämisen. Vai pitäiskö jotenkin päästä vain tuosta yösyömisestä, vinkkejä siihen kaivattaisiin vai mitä teen. Onks kellään samanlaista, auttakee... Ei noitten toisten kans ole näin vaikeeta ollut......