Nyt apua! Hermot menee!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Pliis!
  • Ensimmäinen viesti
Pliis!
Mikä mun koneessa tai jossain on vikana kun nettiyhteys pätkii koko ajan?! Eilis illasta saakka ollut, ihan yhtäkkiä alkoi. Luulin että johtui palveluntarjoajasta, mutta nyt huomasin että kun modeemin sammuttaa ja käynnistää uudelleen niin netti toimii sen jälkeen ehkä noin minuutin verran.. kunnes taas katoaa.

MITÄ MÄ TEEN???
 
vieras
Vois olla modeemissa. Katso myös kaikki johdot, onko kunnolla kiinni (sekä tietokoneessa että seinässä) ja onko johdossa pahoja kulumia tms. Meillä joutuu vetämään nettijohtoa huoneesta toiseen, niin varsinkin nuo ovien alta kulkevat pääsevät aina välillä kulumaan.
 
vieras
Jep, mese tökkii jos netti pätkii, luonnollisesti :) Onko teillä ihan oma modeemi vai sellanen operaattorilta vuokrattu? Ja takuuta jäljellä? Kannattaa heti maanantaina ottaa sinne yhteyttä ja selvittää asiaa, voit saada hetikin uuden modeemin tilalle jos vika on siinä, riippuen tietty firmasta ja tilanteesta.
 
Pliis
Joo, mä tiedän että jos nettiyhteys ei toimi ei meseenkään pääse. Mutta esim nyt tää netti on toiminut jo ehkä vajaat viis min mutta meseen ei pääse siltikään?
 
Menee jo oudoksi, ap
Siis tää on outoa! Mä en pääse googleen enkä mihinkään muuallekaan, sivut ei lataudu. Mutta tää kaksplussa toimii! Mikä mun koneessa oikein on vikana?!!!
 
SocialButterfly
Alkuperäinen kirjoittaja Menee jo oudoksi:
Siis tää on outoa! Mä en pääse googleen enkä mihinkään muuallekaan, sivut ei lataudu. Mutta tää kaksplussa toimii! Mikä mun koneessa oikein on vikana?!!!
no en tiedä..soita tukeen
 

Yhteistyössä