Nyt antakaa kirppishintoja, ihan sellaisia että saisin jopa rahaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

köyhä

Vieras
tarkoitus ei tälla kertaa ole päästä ylimääräisestä tavarasta eroon, vaan myyn sellaista josta saan nopeasti paljon :D

Muumimukit:

talvinuotio
rantaelämää
lumilyhty
delfiinisukellus
ruskea nipsu
vihreä myy

teemat:

26cm lautasia
19cm lautasia
2,2dl kuppeja joissa aluslautaset
1,5dl kuppeja joissa aluslautaset
sokerikko
kermakko

Aterimet:

iittalan citterio98 24 osaa
hackmannin tuulia tms 24 osaa

Mitäs laitan näille hinnaksi, jotta menevät jos näitä etsivä sattuu paikalle, eikä liian halvalla mene

Jännä havainto itseltäni. Otin kirpparipöydän muutama viikko sitten. Pöytä notkuu 0,10-1 en vaatetta, MUTTA kaikki 5-6 en vaatteet revitään käsistä :o

ihmiset varmaan luulevat, että kun hinta on alhainen, tuotteen on pakko olla paska.

sinulle en osaa tarkempia neuvoja antaa. laita ensin korkeammat hinnat, ellei mene, laske hintaa.

Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:
tarkoitus ei tälla kertaa ole päästä ylimääräisestä tavarasta eroon, vaan myyn sellaista josta saan nopeasti paljon :D

Muumimukit: 8-10e kappale hinnaksi

talvinuotio
rantaelämää
lumilyhty
delfiinisukellus
ruskea nipsu
vihreä myy

teemat:

26cm lautasia 5e kappale
19cm lautasia 3e kappale
2,2dl kuppeja joissa aluslautaset 10e kappale
1,5dl kuppeja joissa aluslautaset 10e kappale
sokerikko 10e
kermakko 10e

Aterimet:

iittalan citterio98 24 osaa 30e
hackmannin tuulia tms 24 osaa 30e

Mitäs laitan näille hinnaksi, jotta menevät jos näitä etsivä sattuu paikalle, eikä liian halvalla mene

Alkuperäinen kirjoittaja näin tekisin:

talvinuotio
rantaelämää
lumilyhty
delfiinisukellus
ruskea nipsu
vihreä myy

teemat:

26cm lautasia 5e kappale
19cm lautasia 3e kappale
sokerikko 10e
kermakko 10e

Aterimet:

joo-o taas, kyllähän ne muumimukit noilla hinnoilla kaupaksi menee :laugh:

ja teeman kupit taitaa jäädä pöytään :laugh:

eli, kannattaako täältä edes apua kysellä??

Alkuperäinen kirjoittaja :
muumimukeja ei ainakaa noin halvalla! teemamukit ainaki reilusti vaan kalliimpi hinta!

siis eihän nuo kupit maksa kuin 5-7e/kpl kaupassakaan, aluslautanen jonkun 5e

muistaakseni, vitosen ajattelin laittaa/kpl. Entäs nuo pienemmät? Niitä kun ei enää valmisteta, onko niistä vitonen liian vähän? niissä on enemmän käytön jälkiä kuin noissa 2,2dl kupeissa

Alkuperäinen kirjoittaja ver-de:
talvinuotio 18e-20e
rantaelämää 18e-20e
lumilyhty 18e-20e
delfiinisukellus 15-20e
ruskea nipsu 20-30e
vihreä myy 20-30e

Näillä hinnoilla itse samoija mukeja ostanut.

Mä ostaisin nipsun ja myyn max. 20?/kpl. Delfiinisukellusta sai vielä viime jouluna 13,90 tehtaanmyymälästä joten joku 15 olis maksimihinta, lumilyhty ja rantaelmää kans joku 15, sitä myös oli myynnissä. Huutiksessa monella on tosi korkee lähtöhinta, mutta eipä ne pahemmin mee kaupaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja näin tekisin:

talvinuotio
rantaelämää
lumilyhty
delfiinisukellus
ruskea nipsu
vihreä myy

teemat:

26cm lautasia 5e kappale
19cm lautasia 3e kappale
sokerikko 10e
kermakko 10e

Aterimet:

Mä voin sit ostaa sulta ton lumilyhdyn, nipsun ja myyn vaikka heti :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
talvinuotio 18e-20e
rantaelämää 18e-20e
lumilyhty 18e-20e
delfiinisukellus 15-20e
ruskea nipsu 20-30e
vihreä myy 20-30e

Mä ostaisin nipsun ja myyn max. 20?/kpl. Delfiinisukellusta sai vielä viime jouluna 13,90 tehtaanmyymälästä joten joku 15 olis maksimihinta, lumilyhty ja rantaelmää kans joku 15, sitä myös oli myynnissä. Huutiksessa monella on tosi korkee lähtöhinta, mutta eipä ne pahemmin mee kaupaksi.

no empä oo ainuttakaan nipsua nähnyt myynnissä 20 eurolla. Mistä te revitte näitä hintoja kun aina ovat tosi paljon alakanttiin, melkein puolet siitä mitä oikeasti niistä voisi pyytää??

https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/CatalogSearchResultView?storeId=10551&storeId=10551&langId=-11&catalogId=10101&resultCatEntryType=2&qtyAvailable=&qtyAvailableOperator=EQUAL&qtyMeasure=&qtyMeasureCaseSensitive=&qtyMeasureOperator=EQUAL&catgrpSchemaType=1&RASchemaType=1&searchTermCaseSensitive=no&searchTermOperator=LIKE&beginIndex=0&sType=AdvancedSearch&categoryType=ANY&pageSize=12&searchType=ALL&searchTerm=teema

tuolla teemoja, eikö 5e isommista ole ihan hyvä. Entäs ne pikkukupit kun niitä ei enää tehdä? Meinasin ensin 5e, mutta onkohan vähän liian vähän :/ joku kellä on niitä ennestään, on varmaan valmis maksamaan enemmänkin niistä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
talvinuotio 18e-20e
rantaelämää 18e-20e
lumilyhty 18e-20e
delfiinisukellus 15-20e
ruskea nipsu 20-30e
vihreä myy 20-30e

no empä oo ainuttakaan nipsua nähnyt myynnissä 20 eurolla. Mistä te revitte näitä hintoja kun aina ovat tosi paljon alakanttiin, melkein puolet siitä mitä oikeasti niistä voisi pyytää??

mä oon nähnyt, monetkin kerrat just jotain 20-22?. Katopas niitä sulkeutuneita huutoja...

talvinuotio 18e-20e
rantaelämää 18e-20e
lumilyhty 18e-20e
delfiinisukellus 15-20e
ruskea nipsu 20-30e
vihreä myy 20-30e

mä oon nähnyt, monetkin kerrat just jotain 20-22?. Katopas niitä sulkeutuneita huutoja...

niin joku, missä on jotain vikaa tms. kato tarkemmin

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
:attn: :attn: :attn: Minkä väristä on Teemat?? Saattaisin olla kiinnostunut!!! :attn: :attn: :attn:

kuten otsikossa lukee, olen viemässä niitä kirppikselle, en siis myy täällä tai missään muuallakaan netissä, koska en uskalla niitä postittaa

muumimukeja ei ainakaa noin halvalla! teemamukit ainaki reilusti vaan kalliimpi hinta!

muistaakseni, vitosen ajattelin laittaa/kpl. Entäs nuo pienemmät? Niitä kun ei enää valmisteta, onko niistä vitonen liian vähän? niissä on enemmän käytön jälkiä kuin noissa 2,2dl kupeissa

Eikö tossa tarkoitettu että ne teema Muumimukit, siis ne mitä on tehty rajoitettu erä tai ei valmisteta enää.

Mitä siihen Teemaan tulee, niin mä myin kirpalla 6 paria kahvikuppia aluslautasella (isompia) muistaakseni 35? ja heti eka päivänä olivat kadonneet. Itse olin siihen hintaan ihan tyytyväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä:

Eikö tossa tarkoitettu että ne teema Muumimukit, siis ne mitä on tehty rajoitettu erä tai ei valmisteta enää.

Mitä siihen Teemaan tulee, niin mä myin kirpalla 6 paria kahvikuppia aluslautasella (isompia) muistaakseni 35? ja heti eka päivänä olivat kadonneet. Itse olin siihen hintaan ihan tyytyväinen.

mitä väriä sulla oli? noi mun on siis niitä keskikokoisia, 2,2dl, ei niitä muumimukin kokoisia.

Minkä värisiä teemat on?Ainkain Mammutimarkkinoilla ne on alessa jotkut perusvärit.Ostin muuten eilen Järvenpään Iiittala-Hackmannin(mikä se nimi nyt on) punaisia Teemoja.Koko myymälän kaikki tavarat -40%:Remonttimyynti siellä.

Yhteistyössä