Nyt alkoi risomaan neuvolan täti!!!

• Viestiketjun aloittaja sabiens
  • Ensimmäinen viesti
hippulat
eihän se että tollanen kirjaaminen ärsyttää tarkoita sitä että olisi salattavaa. Mä en ainakaan tykkää tollasesta yhtään koska mä oon sitä mieltä että niin kauan ku mä hoidan hommani hyvin, niin kauan MUN asiat ei kuulu muille!

eihän se että tollanen kirjaaminen ärsyttää tarkoita sitä että olisi salattavaa. Mä en ainakaan tykkää tollasesta yhtään koska mä oon sitä mieltä että niin kauan ku mä hoidan hommani hyvin, niin kauan MUN asiat ei kuulu muille!
Sillon ei passaa käydä neuvolassa. Kun niitten neuvolantätien työhön kuuluu mm. juurikin se perheen voimavarojen kartoittaminen ja muutkin tietyt teidän asiat. Ettei tulisi näitä perhesurmia yms mitä ollaan saatu lehdistä lukea. Niiden on pakko kirjata ne, siinä ei ole vaihtoehtoja. Ja tosiaan, toi kommentti voi ihan hyvin olla myös positiivinen, ei kaikki huomattavat asiat ole aina pahalla sanottuja. :)

"jiip"
[QUOTE="huoh";26892352]Taas kerran todettua: Neuvolalla ei taida nykyään olla muuta virkaa kuin aiheuttaa ylimääräisiä paineita ja murheita vanhemmille!....[/QUOTE]

Ei tietenkään ole. Ole hyvä ja lopeta niiden palvelujen käyttö. Tai oikeastaan lopeta kaikkien palvelujen käyttö.

Yhteistyössä