Nyt alko s**tanalliset tuskat

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
kun haihtu puudutusaineet suusta. :(
En kyllä uskalla tänään laittaa mitään suuhuni.
Mietin että uskaltaisinko juoda pari olutta illemmalla jollain pillillä, tämä kivun turruttamiseksi? Äsken otin burana 800 muttei auta yhtään.

olen helvetissä.

kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
kokeile laittaa kylmää sinne poskeen..
Siellä on tuppo enkä tunge kyllä mitään ylimäärästä nyt suuhuni, joo no tietysti ulkopuolelle voin laittaa.
laita ulkopuolelle poskea vasten.. ootko vaihtanu sitä tuppoa, tai mitä sanoivat sen pitämisestä

Lunatic
laita ulkopuolelle poskea vasten.. ootko vaihtanu sitä tuppoa, tai mitä sanoivat sen pitämisestä
Olen vaihtanu ja meinaan aina oksentaa.. en muista mitä sanoivat, on mulla ohjeet tossa. Kai sieltä vielä verta tulee kun tupot on olleet punasia, ni kai semmosta nyt on koko ilta pidettävä.. en tiä.. :( . :|

rita
Viisaudenhampaastako kyse?

Se on hassua miten erilailla ihmiset kokevat kivun. Multa poistettiin ensin kaksi viisuria ja seuraavalla kerralla taas kaksi (alaviisurit leikattiin molemmilla kerroilla) ja oli niin läpihuuto-juttu kun voi vaan olla. 600mg Buranalla pärjäsi loistavasti ja hammaslääkäri ei voinut millään ymmärtää, kun en toisen kerran jälkeen huolinut koko Panacod-reseptiä. Ei tajunnut mitenkään, että pelkkä Burana riittää.

kokemusta on
Olen vaihtanu ja meinaan aina oksentaa.. en muista mitä sanoivat, on mulla ohjeet tossa. Kai sieltä vielä verta tulee kun tupot on olleet punasia, ni kai semmosta nyt on koko ilta pidettävä.. en tiä.. :( . :|
Mä pidin vaan sen 2 kertaa 20 min, sitten loppuikin.

(alhaalta vai ylhäältä? )

kaisa
mä ite otin aika pian sen pois, juuriki sen takia et se alko oksettamaan ja toiseksi siksi et se vain lisäs sitä kipua.

harmis
Ei tarvi tuppoa pitää kuin vartin verran siitä kun on hammas poistettu. Totta kai se hiukan punaiseksi värjääntyy väkisinkin vaikkei sieltä verta enää varsinaisesti valu. Siihen koloon pitää tulla verestä sellainen hyydyke joka suojaa sitä koloa ja auttaa paranumaan. Jos se tuppo siinä on koko ajan niin hyydykettä ei pääse tulemaan. Soita nyt vaikka sinne hammaslääkärille ja kysy uudestaan ohjeet.

kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja rita:

Se on hassua miten erilailla ihmiset kokevat kivun. Multa poistettiin ensin kaksi viisuria ja seuraavalla kerralla taas kaksi (alaviisurit leikattiin molemmilla kerroilla) ja oli niin läpihuuto-juttu kun voi vaan olla. 600mg Buranalla pärjäsi loistavasti ja hammaslääkäri ei voinut millään ymmärtää, kun en toisen kerran jälkeen huolinut koko Panacod-reseptiä. Ei tajunnut mitenkään, että pelkkä Burana riittää.
mulle riitti kans Burana, mut se niin riippuu siitäkin et kuin paljon sitä hammasta on jouduttu kaivamaan/repimään. Onko juuret olleet syvällä ja kuka on ollu tekiänä. Itellä oli ekakerralla nais hammaslääkäri joka silppoi ja hakkasi ... ja olin KIPEÄ, toisella kerralla oli mies ja se oli kerta nykäisy ja hammas oli pois, enkä ollu kipeä. Yhen 400 buranan otin.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja rita:

Ei kun ihan tavallinen takahammas vaan alhaalta.
Viisaudenhampaat on jo alhaalta otettukin.
Täytyypä syksyllä pyytää panacod-resepti mukaan, sillon otetaan toiselta puolelta.
(Molemmat lohjenneita hampaita).

Lunatic
mulle riitti kans Burana, mut se niin riippuu siitäkin et kuin paljon sitä hammasta on jouduttu kaivamaan/repimään. Onko juuret olleet syvällä ja kuka on ollu tekiänä. Itellä oli ekakerralla nais hammaslääkäri joka silppoi ja hakkasi ... ja olin KIPEÄ, toisella kerralla oli mies ja se oli kerta nykäisy ja hammas oli pois, enkä ollu kipeä. Yhen 400 buranan otin.
Juu nainen oli ja kaivo ja kaivo ja väänsi, kauan kesti.
Syvällä oli juuret.

Mul on aina ollu vahvat ja hyvät hampaat, ei niitä niin vaan katsokaas revitä läpihuutojuttuna.

Yhteistyössä