Nyt alko muksujen loma vihdoinkin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piipi

Aktiivinen jäsen
02.02.2005
9 126
1
36
Tänään oli vika hoitopäivä. Oli ollut hoitopaikassa vilinää kun parhaimmillaan 9 lasta paikalla kerrallaan ( tosin siis paikalla myös 2 hoitajaa/vastuunkantajaa), meidän koululainen joukon jatkona hätävarahoidossa.

Vein sit hoitotädille vähän vaivanpalkkaa ja kiitoskukat ihanista hoitopäivistä. Sovittiin että poiketaan kesällä puolin ja toisin, kahvilla ettei tuu niin kova ikävä lapsille eikä hoitajalle. Onneksi tyty saa vielä ensitalven olla tuolla hoitajalla =)

Mitenkäs muut on muistaneet hoitajia lomille jäädessään?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua itkettää jo valmiiksi kun lapset jäävät 7 viikon lomalle ;( en tiedä miten lapset nyt suhtautuvat sitten ;( Mitähän veisin hoitajalle?

Mä olen vaihtelevasti vienyt saunakorin, kesäkukkia jotka saa mökille mukaan, viiniä... mitä milloinkin.

Mä aion viedä kesäkukan sellasessa posliinisessa ruukussa missä seisoo nalle vieressä ja sitte aattelin vielä ostaa hienon purkin ja istuttaa siihen muutaman mansikan taimen..

Oon vähän myöhässä liikkeellä, kun tytöt jäi hoidosta jo kuukausi sitten.. :ashamed: mut tarkotus on nähdä hoitajaa tässä kesällä aina sillon tällön..

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Meillä vielä ensi viikko, sitten alkaa loma! Mukavaa lomailua teille, Piipi =)

Kiitos kiitos, oikeastaan siis vain lapsilla on lomaa, mä olen töissä välillä vuorotta, välillä vähän vähemmän, mies on lasten kanssa 5 viikkoa ja mun mutsi paikkaa pariviikkoa silloin kun ite olen töissä. Pääasia että lapset saa olla koko kesän kotona.

Hauskaa lomaa teille! :flower:
Minä vein tällä kertaa päiväkodin aikuisille yhteisen kesäkassin, jossa oli montaa lajia keksejä, suklaata ja paria laatua pikakahvia/teetä.

Yhteistyössä