Mut onhan se yksinhuoltajuus jossain paperille laitettava?Alkuperäinen kirjoittaja hei:lastenvalvojaan ei ole pakko ottaa yhteyttä jos saatte asiat keskenään sovittua...
Mut onhan se yksinhuoltajuus jossain paperille laitettava?Alkuperäinen kirjoittaja hei:lastenvalvojaan ei ole pakko ottaa yhteyttä jos saatte asiat keskenään sovittua...
Eli lastenvalvojalle ja kaikki paperille?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Peesailen Päiviä. Niinkuin olisit muuten minusta kirjoittanut... Ainoa ero on, että exän pso on avioliitossa...
Eli KAIKKI hyvin tarkkaan paperille! Itse sanoin kaikille, että luotan exään kuin seinään eikä asioita kirjattu. Nyt mikään ei mene niinkuin puhuttiin ja juuri uuden puolison "tukemana".
OK. Mä en kyllä vois tosta äijästä mennä edes takuuseen asioiden toimivuuden puolesta... Että paperille ne pitää laittaa...Alkuperäinen kirjoittaja mä:joo kaikki paperille! ja kun joku tääll äsano että yksi yh lisää niin a.mistä tiedät että ap:lle tulee yksinhuoltajuus kun vaihtoehtona on myös yhteishuoltajuus.
ja niin oliko tällä letkautuksen heittäjällä jotain yksinhuoltajia vastaan?
Veit varpaat suustani :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Paperille kaikki ja ehdottomasti yksinhuoltajuus, älä suostu yhteishuoltajuuteen. Exäsi tekisi vain kiusaa ja räkättäisi päälle, ainakin puheistasi päätellen. Siis taitaa olla vitipäisessä tilassa hän. :xmas:
Ole hyvä vaan! Jos viitsit aloittaa ihan heti, niin aina parempi. Jos sulla ois sille huushållikin tarjota huomisesta alkaen, niin ihan loisto juttu??Alkuperäinen kirjoittaja hei:Saanko alkaa tapailemaan sitä miestä?=)
Kiitos :flower: :flower: :flower: Ja nyt on sadoin verroin helpompaa kun molemmat pojat kävelevät kunnolla, ja puhuvat hyvin, syövät itse, tisseistäni ei ole kukaan riippuvainen, esikoinen pukeekin jo aika hyvin itse jne... Ei mua se mun pärjäämiseni pelota, se ehkä hiukan että miten tunnit riittävät vuorokaudessa, kun koulujutut jäävät aika myöhäiseksi. Mutta eiköhän sekin siitä sitten järkkäänny... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Pärjäsit hyvin miehesi intin aikana, miksi et siis muuten. Hirveästi tsemppiä toivotan! :hug: