Kiitän Ja kyllä, yksi yh lisää, mutta taatusti paljon onnellisempi äiti kuin parisuhteessaan alistettu ja riutuva tapaus.
Ja pöhAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ilman miestä elämästä jopa nauttii
:hug: Kyllä mua ottaa päähän se mitä olet kokenutAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ilman miestä taloudessa,elämästä jopa nauttii. Onnea uuteen elämään! :flower:
No minä ainakin nautin, en jaksaisi omassa kodissani kuunnella miehen motkotuksia ja kitinöitä.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Ja pöhAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ilman miestä elämästä jopa nauttii
Siis mitä? Enkö saisi nauttia elämästä? Luuletko että mies toisi jonkun autuuden seinieni sisään?Alkuperäinen kirjoittaja Pastori::hug: Kyllä mua ottaa päähän se mitä olet kokenutAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ilman miestä taloudessa,elämästä jopa nauttii. Onnea uuteen elämään! :flower:
Mutta mielummin ilman miestä kuin paskassa suhteessa, ei sellaista järki kestäisi!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Sulla on ihan eri luonne, olet selvästi suhteen perään. :xmas:
Niinkö sanoin? Otappa itse se m****u suuhun. Sullehan oli käynyt joskus aika ikävästi.. Mutta sorry, hakkaa vaikka päätä seinään ja riehu noin muutenkin jos siltä tuntuu. Jumaliste mitä.....Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Siis mitä? Enkö saisi nauttia elämästä? Luuletko että mies toisi jonkun autuuden seinieni sisään?Alkuperäinen kirjoittaja Pastori::hug: Kyllä mua ottaa päähän se mitä olet kokenutAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ilman miestä taloudessa,elämästä jopa nauttii. Onnea uuteen elämään! :flower:
Ime munaa. :headwall: :headwall: :headwall:
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ilman miestä taloudessa,elämästä jopa nauttii. Onnea uuteen elämään! :flower:
Kiitos :flower:Alkuperäinen kirjoittaja emmi06::hug: Onnea ja tsemppiä uuteen ja parempaan elämään =)
Ei tajua. Viimeksi lupasi mennä terapiaan. Laittoi sen oikein tekstiviestillä että hän menee vaikka terapiaan jos vielä koitetaan...olin koulun ruokiksella silloin ja äitini luona käymässä - näytin sen viestin äidilleni. No, nyt toi mies väittää vittumaisesti nauraen että hän ei todellakaan ole sellaisia luvannut.Alkuperäinen kirjoittaja muih:Milläs mielin miehesi on? Tajuaako nyt tekemänsä tyhmyydet tms.? Yrittääkö vielä, että jatkaisitte?
Oot vahva, sä jaksat ja pärjäät.
Kiitos Jos joskus vielä miehen itselleni otan, niin voin kertoa että laatuvaatimukset ovat tarkemmat kuin Valion maidolla.Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:En itseasiassa ongelmistanne edes tiedä, mutta jos tunnelmat ovat tuollaiset niiin varmasti oikea ratkaisu. Onnea tulevaan, etköhän ole jo sen verran kokenut että varmasti pärjäät ilman miestäkin (ja tiedä mikä päivä vastaan kävelee parempi versio)! :flower: =)
Toivotaan Kyllä mä jaksan uskoa niin...Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Hyvä päätös :flower: Varmana tulee elämä lapsien kanssa, ilman sitä ukkelia olemaan paljon parempaa :hug:
Nimenomaan...Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mieluummin yksin kuin paskassa suhteessa :flower: joten onnea uudelle elämälle :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Niinkö sanoin? Otappa itse se m****u suuhun. Sullehan oli käynyt joskus aika ikävästi.. Mutta sorry, hakkaa vaikka päätä seinään ja riehu noin muutenkin jos siltä tuntuu. Jumaliste mitä.....Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Siis mitä? Enkö saisi nauttia elämästä? Luuletko että mies toisi jonkun autuuden seinieni sisään?Alkuperäinen kirjoittaja Pastori::hug: Kyllä mua ottaa päähän se mitä olet kokenutAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ilman miestä taloudessa,elämästä jopa nauttii. Onnea uuteen elämään! :flower:
Ime munaa. :headwall: :headwall: :headwall:
Kiitos. Ja voimia sinullekin, ei kuulosta mukavalta tuokaan tilanne Mulle tulee tulemaan opintotuki, lapsilisät ja asumistuki (tai no se menee suoraan vuokranantajalle sitten, mutta kuitenkin), saas kattoa pitääkö opintolainaa nostaa... Mutta nyt mä saan jopa ton 213e opintotuen ja kahden lapsen lapsilisät kuussa, ja mies kitisee miksi se joutuu maksamaan enemmän laskuja yms. kuin minä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja välillä harmaana minäkin:Voi kun minullakin oli rohkeutta tehdä tuo päätös sitä olen miettinyt jo kauan, mutta kun pelottaa.... Meillä ei ole tukiverkkoa joten jäisi lasten kanssa ihan yksin ja miten sitä sitten taloudellissti pärjää.
Olen muutaman kerran käynyt kelan sivuilla laskeskelemassa eipä meikäläisen tuloilla asumistukea paljoa heru ja sitten on päivähoito maksut.
Kaikki käytännön hommat pelottaa. Mä en halua jäädä tähän asumaan joten täytyisi hakea se uusi asunto mielelään kävelymatkan päästä päiväkodista. Tällä hetkellä töissäkin on niin stressaavaa joten en todellakaan tiedä miten selviäisin muutosta yksinhuoltajuudesta ja työpaineista.
Henkisesti olen niin loppu kun vaan voi olla että voimat riittää yksinkertaisesti vain tähän arjen pyöritykseen.
Mutta paljon onnea ja voimia sinulle.