Eli siis kyseessä 2v poika... Ruvennut juomaan kamalasti ja ruoka ei maistu... Yleensä ei ole yöllä herännyt juomaan niin nyt tiuhaan... pissaaminen ei kylläkään ole lisääntynyt, mutta tuoksahtaa vähän imelälle... Hengitys myös ajoittain tuoksuu imelälle/makealle... Nyt parin tunnin aikana herännyt kolmesri itkemään vettä... pyytää siis ihan vettä ja puoli litraa on juonut... juo aina niin kuin olisi ollut jano monta tuntia vaikka hetki sitten juonut... On ollut jonkun päivän tavallista väsyneempi... Huomenna ajattelin soitella neuvolan suuntaan... takaraivossa kummittelee diabetes? Mitä olette mieltä? kokemuksia? kaikki aiheeseen asiaan/oireisiin liittyvä tervetullutta... kiitos!