Nyt äkkiä joku ihanan eroottinen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen

Vieras
... tekstiviesti millä vois yllättää miehensä?? En millää keksi mitää ite, ja mies on painannu piiiiiitkän päivän töissä.. Haluun siis että se tulee kotio halusta hikoillen :P Jotain ihanan rajua, mutta myös niin ihanan hellää :D

Kiitokset!! =)

minä lirputan paksua sykkivää lihaasi, työnnän tissini kurkkuusi, pieraisen suuhusi, kusen silmillesi ja paskannan pitkin seiniä... tule kiimaisena kotiin rakkaani. Tv: römpsäsi

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
minä lirputan paksua sykkivää lihaasi, työnnän tissini kurkkuusi, pieraisen suuhusi, kusen silmillesi ja paskannan pitkin seiniä... tule kiimaisena kotiin rakkaani. Tv: römpsäsi

Heh :D Vähänkö repesin :D :D :D

et uskalla lähettää tuollaista!! :D

Ei oo uskaltamisesta kiinni vaan ehkä pitäis olla vähän "romanttisempaa" :D Mut nauran kyllä vieläkin :D

jos uskallat ton lähettää niin voi olla et se mies ei uskalla tulla sun luo=)aika paha

Taidan sittenkin laittaa tän, ku ei parempaakaan nyt tuu.. Onneks mies on huumorintajuinen :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Taidan sittenkin laittaa tän, ku ei parempaakaan nyt tuu.. Onneks mies on huumorintajuinen :D

hyvä, että voin olla avuksi. :saint:

Yksin oon ja sua ajattelen.
Haluaisin olla lähelläsi,
tuntea lämpösi ja kosketuksesi.
Vaivun hyvällä mielellä uneen,
kun tiedän että näemme taas huomena.
Ja silloin voin kertoa jälleen sinulle RAKAS,
että MINÄ RAKASTAN SINUA

tai sovella ite tuo loppu

Yhteistyössä