Nyt aion mennä yli siitä missä aita on matalin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
Kyllästyttää...

Meillä on keittiön tuoleilla pehmusteet jotka sidotaan kiinni (helppo irrottaa ja pistää pesuun ), ikävänä puolena se että niistä on aina jompikumpi nauha irti ja tyyny ei pysy paikallaan. Vaikka miten ja millä ompelen niin nuo ipanat saa nauhat irti.

Nyt imuroidessa keksin sen! Mä pistän ne penteleen nauhat kiinni nitojalla, enää en viitsi ommella.

Saa haukkua laiskaksi, ihan vapaasti. Omasta mielestäni olen tosi kekseliäs....
:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:
hei hyvä idis! Ja mä taidan nitoa samantien lasten housut kiinni niihin pehmusteisiin että istuvat sievästi ruokapöydässä. :laugh:

Tän idean varastan heti, voinee käyttää myös muualla sijaitsevien tuolien kohdalla!? Ja jos lapset olis koko ajan kiinni jossain tuolissa, se joka paikkaa kiipeilykin varmaan vaikeutuisi, ratkeis sekin ongelma saman tien!

Alkuperäinen kirjoittaja ideavaras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:
hei hyvä idis! Ja mä taidan nitoa samantien lasten housut kiinni niihin pehmusteisiin että istuvat sievästi ruokapöydässä. :laugh:

Tän idean varastan heti, voinee käyttää myös muualla sijaitsevien tuolien kohdalla!? Ja jos lapset olis koko ajan kiinni jossain tuolissa, se joka paikkaa kiipeilykin varmaan vaikeutuisi, ratkeis sekin ongelma saman tien!

Kotikin pysyisi siistimpänä.

Yhteistyössä