Niin eli kertokaas nyt... Porukka kun pelottelee täällä että synnytystapa arvioinnissa lääkäri tunkee nyrkin sisuksiin kun kokeilee mahtuuko vauva syntymään niin eihän ne sitä nyrkkiä herran jestas tuonne sisään tunge.... EIHÄN??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
juuri näin =)Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2005 klo 17:51 Vieras kirjoitti:Minulla lääkäri synnytystapa-arviossa painoi nyrkillään tuonne alas noin välilihan kohdille. Kai se kokeili jotenkin lantiopohjan luita tms.
Ja ihan ulkoisesti hän sitä nyrkkiään käytti.
Enkä kyllä jaksa uskoa että missään nyrkkiä sisälle asti työnneltäs. Että eiköhän sinua ole vain peloteltu =)
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2005 klo 23:04 meillä on ja pysyy kirjoitti::\| no kyllä vaan täälläpäin on käsi työnnetty sisään ja kokeiltu se mahtuuko! ihan nyrkillä! ei mukava toimenpide
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2005 klo 22:02 Cathryn kirjoitti:Herrajjestas, kellä nyt nyrkki alapäähän sisään mahtuu, ei mulla ainakaan!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 28.11.2005 klo 11:16 Tiina kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2005 klo 22:02 Cathryn kirjoitti:Herrajjestas, kellä nyt nyrkki alapäähän sisään mahtuu, ei mulla ainakaan!![]()
No mistäs luulet vauvasi mahtuvan?![]()