Nylkyttääkö teiän miehet teitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vitutuskäyrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vitutuskäyrä

Vieras
Mun mies nylkyttää aina takapuoltani tai jalkaani, eikä kato paikkaa missä alkaa nylkyttää. Kaupassa saattaa ottaa lanteesta kii ja nylkyttää, kylässä saattaa nylkyttää.. voi nylkyttää edessä, sivulla, takaa. Mua niin vituttaa ja oon asiasta sanonut, saan hävetä silmät päästäni. Sanoo ettei mitään nylkytä vaan että on vaan mun lähellä ja että kaikki miehet niin tekee, no enpä vaan ole koskaan nähnyt. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vitutuskäyrä:
Mun mies nylkyttää aina takapuoltani tai jalkaani, eikä kato paikkaa missä alkaa nylkyttää. Kaupassa saattaa ottaa lanteesta kii ja nylkyttää, kylässä saattaa nylkyttää.. voi nylkyttää edessä, sivulla, takaa. Mua niin vituttaa ja oon asiasta sanonut, saan hävetä silmät päästäni. Sanoo ettei mitään nylkytä vaan että on vaan mun lähellä ja että kaikki miehet niin tekee, no enpä vaan ole koskaan nähnyt. :(

älä valita! :D mutta tosiaan..ei ihan jokapaikassa... :D

No on oksettavaa, ja moukkamaista mun mielestäni :( Kyllä mua nolottais todella, jos mun mies tekisi noin...Koitapa seuraavaa: kun miehesi seuraavan kerran nylkyttää sua julkisella paikalla, niin tarraa haaroista kiinni, purista kunnolla ja pitkään. Sano miehellesi hymyillen, että sä vaan hyväilet, niinhän kaikki vaimot tekee :) Katotaan uskaltaako vielä nylkyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
älä valita! :D mutta tosiaan..ei ihan jokapaikassa... :D

Sä et ole ap vaan minä.

Vituttaako noin, voi Sua. Ja noista nickeistä..mähän saan valita ihan sellasen ku mä haluan. :) Sä et sitä estä! Ja tuo ap, se tulee minun nimien alkukirjaimista. :)

Kerran kurkotin jotain tuuttia pakastealtaasta niin ukko otti kunnolla lanteista ja alko vetelemään kun olin siinä kaksinkerroin,, en meinannut saada kammettua itseäni pystyyn ja olin todella vihanen. Joku vanha nainen katsoi miestäni vihasesti ja sanoi jotain kun meni ohi, en kuullut mitä. :(
Sillon oikein ryntti itteään että meinasin tippua sinne altaaseen. Ýleensä nylkyttää sillai hillitymmin mutta silti kamalaa.

muistelen et tästä olis ollu jo aiemminkin joku ketju, jossa todella suuri osa vastaajista kertoi miehensä harrastavan samaa (ei tosin julkisilla paikoilla) ja jopa pitävänsä siitä. Mut ap jos et siitä tykkää niin siinä on ihan riittävästi syytä miehelle lopettaa.

häh????? en tajua tota nylkyttämistä, miksi tekee niin? panettaakko sitä koko ajan vai onnko tuo vaan joku todella outo tapa? Siis sanooko se mitään vai nylkyttää vaan?

Järkyttävää. Mua alkoi suututtamaan jo lukiessani tätä.. mä olen niin herkästi tulistuva, että joku kerta nappaisin miehen nylkytysvälineestä kiinni ja puristaisin - lujaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
häh????? en tajua tota nylkyttämistä, miksi tekee niin? panettaakko sitä koko ajan vai onnko tuo vaan joku todella outo tapa? Siis sanooko se mitään vai nylkyttää vaan?

Mä kans mietin että sanooko se mitään ensin tai nylkyttäessään vai tuleeko se iholle kiinni ihan hiljaa ja alkaa vaan tekeen sitä..

todella ällöttävää. Miksi se tekee niin? Luuleeko että se on hauskaa vai?

Kerran kurkotin jotain tuuttia pakastealtaasta niin ukko otti kunnolla lanteista ja alko vetelemään kun olin siinä kaksinkerroin,, en meinannut saada kammettua itseäni pystyyn ja olin todella vihanen. Joku vanha nainen katsoi miestäni vihasesti ja sanoi jotain kun meni ohi, en kuullut mitä. :(
Sillon oikein ryntti itteään että meinasin tippua sinne altaaseen. Ýleensä nylkyttää sillai hillitymmin mutta silti kamalaa.

Jumalauta, heitä seuraavalla kerralla se ukko sinne altaaseen

Yhteistyössä