V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Sun poika jääkin sitten melkein mieheksi, jos ei käy inttiäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun poika on jo melkein mies nyt. Vaikka se on vasta yhdeksän, se on empaattinen, huolehtiva ja toiset huomioonottava. Osaa pestä vessanpöntön ja tekee sen joskus ihan oma-alotteisesti.
Mutta siitä, että se haluais isona armeijaan, mä en oo kovinkaan varma. Luulen ettei halua.![]()
Älä rupee, ei mun mieskään oo käynyt. Voidaan katsoa jos otan sut viikoksi vaihtoon, onko susta edes puoleen, mihin siitä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:Armeija on niin turha laitos. Jos minulla olisi poika ja hän kieltäytyisi menemästä armeijaan olisin hänestä ylpeä. Palkka armeija suomeen ja sinne vaan asehullut opettelemaan tappajiksi!!
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Sun poika jääkin sitten melkein mieheksi, jos ei käy inttiäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun poika on jo melkein mies nyt. Vaikka se on vasta yhdeksän, se on empaattinen, huolehtiva ja toiset huomioonottava. Osaa pestä vessanpöntön ja tekee sen joskus ihan oma-alotteisesti.
Mutta siitä, että se haluais isona armeijaan, mä en oo kovinkaan varma. Luulen ettei halua.![]()
Älä rupee, ei mun mieskään oo käynyt. Voidaan katsoa jos otan sut viikoksi vaihtoon, onko susta edes puoleen, mihin siitä.![]()
Vaihtoviikko käy mulle
Mä ainakin pystyn puolustamaan sua vihulaisen hyökkäykseltä ja raiskaukselta. Siinä suhteessa sun ukko on munaton "mies".
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:Armeija on niin turha laitos. Jos minulla olisi poika ja hän kieltäytyisi menemästä armeijaan olisin hänestä ylpeä. Palkka armeija suomeen ja sinne vaan asehullut opettelemaan tappajiksi!!
Armeija on turha laitos ja kuitenkin haluat palkka-armeijan???
Hiukan ristiriitaista...
Alkuperäinen kirjoittaja poika:eipä tuo intti mikään miehen mitta ole.eiköhän täälläkin ole muutaman vuoden päästä pelkkä palkkaarmeija.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Sun poika jääkin sitten melkein mieheksi, jos ei käy inttiäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun poika on jo melkein mies nyt. Vaikka se on vasta yhdeksän, se on empaattinen, huolehtiva ja toiset huomioonottava. Osaa pestä vessanpöntön ja tekee sen joskus ihan oma-alotteisesti.
Vaihtoviikko käy mulle
Mä ainakin pystyn puolustamaan sua vihulaisen hyökkäykseltä ja raiskaukselta. Siinä suhteessa sun ukko on munaton "mies".
Kyllä mun mies pystyy mua puolustamaan. Törkeä väite.
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:Armeija on niin turha laitos. Jos minulla olisi poika ja hän kieltäytyisi menemästä armeijaan olisin hänestä ylpeä. Palkka armeija suomeen ja sinne vaan asehullut opettelemaan tappajiksi!!
Armeija on turha laitos ja kuitenkin haluat palkka-armeijan???
Hiukan ristiriitaista...
Pakollinen armeija. Koko systeemi. Ne jotka haluavat menkööt palkka-armeijaan
Alkuperäinen kirjoittaja Valitusoikeus lunastamatta:Akoilla ei ole varaa valittaa, niin kauan kuin eivät itse ole käyneet armeijaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Valitusoikeus lunastamatta:Akoilla ei ole varaa valittaa, niin kauan kuin eivät itse ole käyneet armeijaa.
tottakai on, siinä missä miehet voi arvostella synnytystä, raskautta jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Mikähän olisi sopiva määrä liikuntaa? En varsinaisesti toivo poikieni menevän armeijaan, kun sivarikin on keksitty, mutta ajattelin, että sellaisten 10-vuotiaitten kanssa (eli ei ihan vielä...) voisi alkaa tehdä vaikkapa pitkiä lapinvaelluksia, jos suostuvat mukaani... Lasteni isän osalle en laita liikuntaharrastusten suhteen toivoa, koska hän kiroilee jo sitä, jollei voi marketissa käydessä ajaa tuulisella säällä kaupan sisätiloissa olevaan pysäköintihalliin, vaan joutuu kävelemään ulkona olevalta parkkipaikalta kauppaan. Kyseinen ihminen ei tasan tarkkaan liiku parkkipaikkaa kauemmaksi...
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Mikähän olisi sopiva määrä liikuntaa? En varsinaisesti toivo poikieni menevän armeijaan, kun sivarikin on keksitty, mutta ajattelin, että sellaisten 10-vuotiaitten kanssa (eli ei ihan vielä...) voisi alkaa tehdä vaikkapa pitkiä lapinvaelluksia, jos suostuvat mukaani... Lasteni isän osalle en laita liikuntaharrastusten suhteen toivoa, koska hän kiroilee jo sitä, jollei voi marketissa käydessä ajaa tuulisella säällä kaupan sisätiloissa olevaan pysäköintihalliin, vaan joutuu kävelemään ulkona olevalta parkkipaikalta kauppaan. Kyseinen ihminen ei tasan tarkkaan liiku parkkipaikkaa kauemmaksi...
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Sun poika jääkin sitten melkein mieheksi, jos ei käy inttiäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun poika on jo melkein mies nyt. Vaikka se on vasta yhdeksän, se on empaattinen, huolehtiva ja toiset huomioonottava. Osaa pestä vessanpöntön ja tekee sen joskus ihan oma-alotteisesti.
Vaihtoviikko käy mulle
Miten? Kirkumalla?
Alkuperäinen kirjoittaja hhm:Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Mikähän olisi sopiva määrä liikuntaa? En varsinaisesti toivo poikieni menevän armeijaan, kun sivarikin on keksitty, mutta ajattelin, että sellaisten 10-vuotiaitten kanssa (eli ei ihan vielä...) voisi alkaa tehdä vaikkapa pitkiä lapinvaelluksia, jos suostuvat mukaani... Lasteni isän osalle en laita liikuntaharrastusten suhteen toivoa, koska hän kiroilee jo sitä, jollei voi marketissa käydessä ajaa tuulisella säällä kaupan sisätiloissa olevaan pysäköintihalliin, vaan joutuu kävelemään ulkona olevalta parkkipaikalta kauppaan. Kyseinen ihminen ei tasan tarkkaan liiku parkkipaikkaa kauemmaksi...
Onko miehesi käynyt armeijan? Tuli vain mieleen, että miten sitten se maanpuolustus tuulisessa säässä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Sun poika jääkin sitten melkein mieheksi, jos ei käy inttiäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun poika on jo melkein mies nyt. Vaikka se on vasta yhdeksän, se on empaattinen, huolehtiva ja toiset huomioonottava. Osaa pestä vessanpöntön ja tekee sen joskus ihan oma-alotteisesti.
Vaihtoviikko käy mulle
Miten? Kirkumalla?
Tuu oven taakke kokeilee.
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Sun poika jääkin sitten melkein mieheksi, jos ei käy inttiäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun poika on jo melkein mies nyt. Vaikka se on vasta yhdeksän, se on empaattinen, huolehtiva ja toiset huomioonottava. Osaa pestä vessanpöntön ja tekee sen joskus ihan oma-alotteisesti.
Vaihtoviikko käy mulle
Miten? Kirkumalla?
Tuu oven taakke kokeilee.
Kerro osoite niin tulen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pippelispoppelis:Olishan se hyvä kaikkien käydä armeija mielenterveysongelmista huolimatta, jotta osaisivat käyttää sit sitä asettakin paremmin...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voi olla vähä tungosta eikä miehen tarvis ees rokittää sua yksin.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Kerro osoite niin tulenAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tuu oven taakke kokeilee.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Miten? Kirkumalla?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyllä mun mies pystyy mua puolustamaan. Törkeä väite.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Vaihtoviikko käy mulleAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Älä rupee, ei mun mieskään oo käynyt. Voidaan katsoa jos otan sut viikoksi vaihtoon, onko susta edes puoleen, mihin siitä.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Sun poika jääkin sitten melkein mieheksi, jos ei käy inttiäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun poika on jo melkein mies nyt. Vaikka se on vasta yhdeksän, se on empaattinen, huolehtiva ja toiset huomioonottava. Osaa pestä vessanpöntön ja tekee sen joskus ihan oma-alotteisesti.
![]()
Mä ainakin pystyn puolustamaan sua vihulaisen hyökkäykseltä ja raiskaukselta. Siinä suhteessa sun ukko on munaton "mies".![]()
=) Pysy vain kotonasi.
Niin ja mäki osaan lyödä korkokengällä, eikä tää oo uhkaus vaan pelkkä toteamus.
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Alkuperäinen kirjoittaja hhm:Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Mikähän olisi sopiva määrä liikuntaa? En varsinaisesti toivo poikieni menevän armeijaan, kun sivarikin on keksitty, mutta ajattelin, että sellaisten 10-vuotiaitten kanssa (eli ei ihan vielä...) voisi alkaa tehdä vaikkapa pitkiä lapinvaelluksia, jos suostuvat mukaani... Lasteni isän osalle en laita liikuntaharrastusten suhteen toivoa, koska hän kiroilee jo sitä, jollei voi marketissa käydessä ajaa tuulisella säällä kaupan sisätiloissa olevaan pysäköintihalliin, vaan joutuu kävelemään ulkona olevalta parkkipaikalta kauppaan. Kyseinen ihminen ei tasan tarkkaan liiku parkkipaikkaa kauemmaksi...
Onko miehesi käynyt armeijan? Tuli vain mieleen, että miten sitten se maanpuolustus tuulisessa säässä?![]()
Sivarihan tuo... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Mä tiesin tänTiukan paikan tullen sivariressukalta petti kantti
![]()
Onneks sulla on se korkokenkä ja sisua, niin ette ole ihan puolustuskyvytön perhe![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mies tossa jo kyllä sano, että mun pitäs varmaan antaa sulle osote.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Mä tiesin tänTiukan paikan tullen sivariressukalta petti kantti
![]()
Onneks sulla on se korkokenkä ja sisua, niin ette ole ihan puolustuskyvytön perhe![]()
Toisaalta miehuutta ei voi oikein todistella sillä, että tulee jonkun oven taakse ottaakseen turpiinsa. :xmas: Semmoisia "miehiä" vastaan voi ihan hyvin vastakin puolustautua sillä korkokengällä.
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mies tossa jo kyllä sano, että mun pitäs varmaan antaa sulle osote.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Mä tiesin tänTiukan paikan tullen sivariressukalta petti kantti
![]()
Toisaalta miehuutta ei voi oikein todistella sillä, että tulee jonkun oven taakse ottaakseen turpiinsa. :xmas: Semmoisia "miehiä" vastaan voi ihan hyvin vastakin puolustautua sillä korkokengällä.
No anna se osoite
En mä olekaan tulossa ottamaan turpaani![]()