Nykyään monet haalarit ovat ns. vedenpitäviä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja testailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

testailija

Vieras
tai ainakin vettä hylkiviä alaosastaan ja maksavat melkoisen paljon. Tytönkin remun puvussa lukee water free. Päätin sitten testata, että olenko maksanut turhasta. Kastelin punttia n. viiden sekunnin ajan hiljalleen juoksevan veden alla polvien kohdalta. Pukua on käytetty viime keväänä ja pesty ohjeiden mukaan kerran. Kangas näytti imaisevan veden hyvin ja kun koitin sisäpuolelta tuntui se heti kylmältä. Ajattelin että läpi tuli, mutta vaikka oikein puristelin, ei käteen tullut mitään kosteaa. Kylmyys hämäsi vain. Päätin kokeilla muutaman muunkin puvun vedenpitävyyttä. Lassien uusi suprafil haalari ei imaissut vettä yhtään. Syynä varmaan se kun ei ole kertaakaan pesty. Rukka rvp puku imaisi vettä niin kuin vähän käytetty remukin ja oli myös sisältä kylmä, mutta ei märkä. Olen siis tyytyväinen uusiin ja vanhoihin hankintoihin =)

Tämä kulostaa ehkä hullun puuhalta :snotty: , mutta halusin tietää olenko maksanut turhasta. Päiväkodissa olivat aina laittaneet tytön puvun (remu) päälle kurikset, joten en tiennyt miten vettä kestää. Kevät meni niin nopeasti ja kotonakin tuli vedettyä kurikset aina päälle, mikä tuntuu jälkikäteen vähän hölmöltä, kun kerran hyvin vettä ja kosteutta kestävä puku. No nyt uskallan olla kotona ilman kuriksia. Päiväkodissa tehköön mitä parhaaksi katsovat. Vesisadetta tuo remuhan ei tosin yläosasta niin kestä. Onko kukaan muu tehnyt omia testailuja?

Olen tehny testejä meidän molemmille merkeille ja sekä Remu että Rasavil hylkii ihan täysin vettä, eikä imaise sitä kankaaseen. Vesi jää kankaan pinnalle imeytymättä.
Sulla on varmaan se Remun halvempi puku?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2006 klo 12:46 kyyyllä kirjoitti:
Olen tehny testejä meidän molemmille merkeille ja sekä Remu että Rasavil hylkii ihan täysin vettä, eikä imaise sitä kankaaseen. Vesi jää kankaan pinnalle imeytymättä.
Sulla on varmaan se Remun halvempi puku?

City marketista olen sen remun ostanut. Hinta 84 e. Kyseessä siis välikausi puku. Kaverin pojalla sama puku ja samasta kaupasta. Teki vesitestin, eikä puku imaissut vettä yhtään, mutta sitä ei oltu pesty kertaakaan koneessa. Meillä puku pesty kerran ennen testiä. Olisiko syy sitten siinä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2006 klo 19:25 testailija kirjoitti:
City marketista olen sen remun ostanut. Hinta 84 e. Kyseessä siis välikausi puku. Kaverin pojalla sama puku ja samasta kaupasta. Teki vesitestin, eikä puku imaissut vettä yhtään, mutta sitä ei oltu pesty kertaakaan koneessa. Meillä puku pesty kerran ennen testiä. Olisiko syy sitten siinä...

Hinnan perusteella sulla pitäisi olla juuri se parempi versio. Pesithän sen oikein ja kuivasithan huoneenlämmössä? Se kylläkin on se kosteussuoja siellä kankaan sisäpuolella että vettä se ei laske läpi joka tapauksessa mutta meillä se ei kyllä imaisekaan. Isäntä nauroi mullekin kun tein testejä.
:D

meillä poika meni viime keväänä rasavillin kevyttopalla vesilätäkköön istumaan ja ehti sielä loiskutella tovin ennenku ehdin hätiin. yhtään ei menny läpi, kun mentiin sisälle ja otettiin haalari pois niin oli kuin ei ois missään vedessä ollutkaan ikinä :D tänä syksynä meillä on remu päällä, samoin talveksi ostettiin remu, lastenvaatteiden erikoisliikkeestä kumpiki, saa nähdä millaisia ovat. Mä testaan haalareita niin et ostan joka vuosi eri merkkisiä niin näkee millaisia ne on käytännössä =) tosin halvimmat versiot jätän suosista kotiin. Laadusta kun yleensä pitää maksaa ja koska me ollaan ulkoilmaihmisiä ja mennään ulos säällä ku säällä niin pitää olla ulkoiluvaatteetki sen mukaisia. seuraavaksi meinataan kokeilla reimatecia. Meinasin jo täksi talveksi ostaa mut otettiin sittenki tuo remu. reimatecin lakki ja käsineet meillä oli viime talvena ja ne kyllä on todella hyvät, vaik ovat tietty myös todella kalliit. Ja oli tuo remukin 92 euroa täälläpäin. mies sanoi et sitte ei hänen äidille kerrota hintaa, se sais sydärin :laugh:

Yhteistyössä